Vraag

Pedofiele leraar

  • 18 July 2016
  • 9 reacties
  • 1890 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een leraar, en hij blijft niet van me af, hij heeft meerdere dingen gedaan, als hij langs mijn tafeltje liep heeft hij eens kn etui op de grond gegooid en toen gij hem wilde oprapen, ging hij met zijn hand langs mijn "gedeelte" wrijven. En na de les heeft hij mijn borsten aan getaakt en ij geknepen. Ik ben pas 13 en ik heb ze al 2 jaar, maar ik wik nog jiet dat iemand eraan zit.. Hij komt bij mijn heupen, mijn"gedeelte" mijn borsten en hij is een keer in me geweest met zijn hand, gewoon onder de tafel, wat moet ik doen en ik durfde er niets van te zeggen, help aub...

9 reacties

Hoi,

Je moet dit melden bij je afdelingsleider of iemand die hoger staat dan je leraar. Grote kans dat jij niet de enige bent bij wie hij dit doet.

Als je het eng vind, dan kun je een vriend/vriendin vragen om mee te gaan. Het is een zware beschuldiging (maar een terechte hoor).

Waarschijnlijk ga je dan allemaal gesprekken krijgen met die leraar en schoolhoofd ofzo.

Ik zou het ook tegen je ouders vertellen. Ik zou het namelijk niet vreemd vinden als de school je ouders inlicht wanneer je dit hebt gemeld.

Succes,
Gr. Pin
Ik word bestaat door mijn leraar, hij heeft aan m'n borsten gezeten hij wreef over mijn "gedeelte" en hij is in me geweest net zijn hand, gewoon onder de tafel. Help me
Reputatie 1
Badge +1

Hey!

Dit hoort niet! Ga naar je mentor en vraag om hulp! Ik snap dat het lastig is maar dit is ernstig, je wilt niet dat andere dit ook meemaken

ik zou gewoon naar je pleegouders gaan het zijn ook gewoon mensen en ze hebben zeker het beste met je voor!
Hey,
Allereerst toen k het stuk las over de etui moest k echt denken aan de film razend haha maar k haak af van het onderwerp in iedergeval het hoort niet wat de leeraar doet.... Misschien kun je een goede vriend of vriendin in vertrouwen nemen.mmisschien wilt die vriend of vriendin mee. Dan is het wat gemakkelijker. Maar als je wilt dat het stopt dan moet je het echt tegen een volwassene zeggen die er iets aan kan doen bijv: je mentor of een vertrouwenspersoon op school.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Sterkte.
Xxx Sissi
Wow dit is heftig weten je ouders het ? of de directeur?
wat zou het uitmaken als hij zijn baan verliest voor het zelfde geld doet hij het ook bij andere meisjes
Die leraar verdient het om z'n baan te verliezen. Eigenlijk rand hij jou aan en dat is strafbaar. Als je het niet meld kan hij zomaar nóg verder gaan.
Hii, ik wil wel naar een afdelingsleider of een vertrouwenspersoon, maar ik durf het niet, ik zit in een pleeggezin want mijn ouders zijn 2 jaar geleden overleden, dus ik durf ook nog niet zo gied mijn problemen aan mijn pleegouders te vertellen, maar misschien verliest die leraar dan zijn baan..

Reageer