papa doet mijn pijn mag dat


  • Anonymous
  • 0 reacties
papa doet me pijn mag dat. hij gaat steeds aan me zitten en steeds in me. het doet zo'n pijn ik wil het niet meer.
Het doet gewoon pijn maar ik mag er niet over praten hij zegt dat het ons geheim in en dat hij mij een grote meid wil maken

34 reacties

Neen dat meen je niet doet hij vieze dingen met je ? 
Meid ga klacht indienen dat is pedofilie ofzoiets !
Het is moeilijk om het te doen die klacht indienen maar komaan ?? 
Als je vader echt van je houd zou hij dit niet doen! 
En zeg het ook tegen je moeder!
Wat erg voor je!!! 
suc6 meis ! 
ik durft niet, ik mag nit hij zegt dt het ons geheimpje is hij doet vieze dingen het doet ook pinjn
durf niet te praten vind het eng
Oh goodness...
Sammy, dit valt onder pedofilie. Wat je vader doet is verschrikkelijk.

Als je er nu niks aan doet, krijg je een jeugdtrauma, wat je je hele leven last zal bezorgen. Echt, ik kan het weten.

Hier moet je het met je moeder over hebben. Als je dat eng vindt, ga dan op zoek naar een vertrouwenspersoon op school.

Als je hem aangeeft (bij je moeder, de politie, je vertrouwenspersoon), kan hij je niks aandoen, want dan weten die mensen er van.

Echt, Sammy. Niet voor jezelf houden. Aangeven bij zo veel mogelijk mensen. Zij kunnen (en gaan) je helpen.
En als je echt doodsbang bent en zo, dan moet je even met de Kindertelefoon bellen of chatten. Zij helpen je ook verder.

Heel veel succes. Please, hou dit niet voor jezelf.
~~Julie
Ik durf het echt niet papa zegt dat het ons geheimpje is. hij doet diet al van afdat ik 6 ben het doet pijn
maar mag niet praten.  ik moet me mond houden anders wordt het alleen maar erger zegt hij e hij zegt dat het normaal is dat elke ppa dat doet.
Ik zou het gewoon zeggen, als je het zegt, word er iets aan gedaan en word er voor gezorgd dat
je vader het niet meer kan doen! Dit is echt vreselijk!!
Lieve Sammy,

Het is NIET normaal. Geen enkele papa hoort dit te doen, jouw vader is echt bijna de enige die dit doet. Het hoort niet, dit is niet iets wat een papa met zijn kindje hoort te doen, dit moet je aangeven.

Papa's doen dit niet. Echt niet.

Liefs, Julie
Hij zegt dat het een geheim is omdat hij niet wil dat je erover praat. Omdat hij weet dat wat hij doet hartstikke fout en verboden is. Zo probeert hij.te zorgen dat hij niet gepakt wordt, zie je nu hoe fout het dus is?! Je moet het zeggen, al schrijf je het op en laat je het lezen. Zoek volwassen op die je kunnen helpen zoals je moeder en mensen van school. Al ga je naar de buren, maar dit MOET stoppen. Jullie hebben allebei hulp nodig. Hij blijft je pijn doen als jij niet in actie komt! 😉
Heel veel sterkte en succes xxxx
veel liefs, ekmefje xxx
nee durf echt niet te praten ben echt heel bang ik kan het niet.
ik wil dat papa stopt maar durf het niet te doen.
papa doet me pijn en het is vies.en als ik iets zeg dan wordt hij boos.
dan gaat hij slaan en zo. ik durf het gwoon niet . het is gewoon zo eng.
wil dat papa stopt
Dat kan alleen als je het zegt / laat lezen aan een ander. Jij zult dit moeten doen, en natuurlijk is dat hartstikke eng maar anders kom je er niet van af, echt niet. het begin is altijd het ergste, na de eerste x praten (of opschrijven en laten lezen) wordt het gemakkelijker,dat beloof ik je!
Xxxxxx heel veel sterkte en liefs .Ekmefje xxx
durf niet zo goed te praten vind het eng. niets lukt heb het idee dat niemand luisterd
soms voel ik me alleen en zo. ik kna niet praten dan wordt papa boos. en dat wil ik niet.
maar wil dat ie ook me niet pijn doet.
Hey, dat snappen we allemaal, maar hoe eng het ook is, JIJ zult in actie.moeten komen. Je vader doet heus niets hoor... En verder weet niemand het...
Mensen luisteren heus wel, als jij eerlijk bent snappen ze echt wel dat je zoiets niet verzint. En nogmaals, als praten te eng is, schrijf het dan op en laat het aan iemand lezen, schrijf er dan ook in hoe moeilijk en eng je dit vindt en hoe bang je bent voor de reactie van je vader. Je hoeft er zelf niet bij te zijn als iemand het leest hea. Je kunt het er dan later over hebben en samen in actie komen, want dit moet stoppen!
Het komt goed, maar jij moet de eerste stap zetten en ik weet dat je het kunt, dat je er sterk genoeg voor bent! Heel veel succes xxxxxx een meisje van 16 dat in jou gelooft<3
hoi,
ik snap het wel, maar ik durf het niet moest net trainen voor zwemmen en toen vroeg me trainer of er wat aan de hand was.
maar ik durfde hem het niet te vertellen. ik vertrouw hem wel maar vind het gewoon eng. en ik mag van papa niet praten.
voel me zo alleen en bang en zo.
Daarom zou ik het opschrijven (/uittypen, mailen...) En het je trainer (of iem. Anders die je vertrouwt) laten lezen, dit is minder eng en is toch de eerste ssamentap. De rest kun je samen doen, echt waar. De volwassenen zullen je beschermen, je zult niet alleen gelaten worden en nog belangrijker: je zult hulp krijgen, dat is echt het beste. Je hebt nog een heel leven voor je, laat dat nu. Niet door angst verpesten, richt je op de rest van je leven en laat het volwassenen weten om dat betere leven te kunnen krijgen hierna. Je moet nu zorgen voor de rest van je leven! Je kunt het, houdt dit in gedachten en probeerover die angst heen te stappen door het te vertellen of te laten lezen, daarna zal iedereen je helpen alles op te lossen, dat is het beste voor jullie allebei, echt waar. xxxxxx heel veel succes!
hoi wil het wel opschrijen voor me trainer maar weet niet of ik het alleen kan.
Ik vind het zo eng om het doen.
maar ben bang dat healleen niet lukt.
ikkan hetniet
Vertel het een vriend(in) en zeg het samen? Xxxx
ik durf het niet aan me vriendin te vertellen die vertrouw ik niet
Als je wilt dat het stopt, moet je toch echt zelf wat doen en niet afwachten, je moet zelf actie ondernemen, anderen kunnen dat niet voor je doen. 

HOE ENG HET OOK IS, je moet het gewoon doen.
Hallo Sammy,

Wat goed van je dat je je verhaal deelt op het forum.
Misschien vind je het ook fijn om anoniem te chatten of te bellen met iemand van de Kindertelefoon, want dat kan ook. Misschien helpt t je om te weten dat je niet de enige bent met dit probleem en dat je kunt overleggen met de Kindertelefoon wat jou het beste zou helpen.
Veel sterkte!
Hartelijke groeten,
Linda van de Kindertelefoon
Lieve Sammy,
wat je papa doet is niet normaal..
maar jij kan er ook niks aan doen..
je moet het gewoon tegen hem zeggen, en zeg dat dit jou eigen lichaam en leven is, en dat hij zich daar niet mee mag bemoeien..
ik snap dathet heel moeilijk voor je is, maar je moet het tog doen!..
het is voor je eigen bestwil!
als dat echt niet kan, dan moet je gewoon een keer bij een vertrouwde vriendin gaan spelen, en met haar ergens naartoe gaan, waar niemand je hoort..
je zeg alles tegen haar en hoe moeilijk je het vind enzo..
ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn op de wereld die jou willen helpen!
probeer het eens, het zal zeker helpen..
groetjes jolanda
Beste Sammy
Je vader is niet goed bij zijn hoofd zeg het tegen je moeder als je vader weg is of iemand die je vertrouwt je moet echt ingrijpen hoe moeilijk het ook is
Ik durf het echt niet papa zegt dat het ons geheimpje is. hij doet diet al van afdat ik 6 ben het doet pijn
maar mag niet praten.  ik moet me mond houden anders wordt het alleen maar erger zegt hij e hij zegt dat het normaal is dat elke ppa dat doet.


Da's niet waar. Niet elke papa doet dat. Dat moet je echt vergeten!
Lieve mensen,
Misschien kunnen we Sammy tips geven over hoe ze die brief het beste kan schrijven. Of wij schrijven die brief voor haar via dit forum.

Tips:

* je hoeft niet te beginnen met: beste trainer, of hallo. begin gewoon met je verhaal en schrijf het van binnen uit.
* wees niet bang! op papier komt het allemaal goed.
* je hoeft niet gedetailleerd te zeggen wat je vader doet. 'mijn vader doet dingen bij mij die ik niet wil' is ook goed.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je met behulp van de anderen de brief makkelijk kan schrijven.
dit moet stoppen! SAMMY DIT MAG NIET volgens de wet en volgens nog veeeeel meer! je moet het tegen mensen die je vertrouwd zeggen!
zeg het!
succes
een meisje
het is natuurlijk moeilijk, ik bedoel het is en blijft je vader! maar dat mag echt niet!
probeer met iemand anders te praten papa moet van jou afblijven net als je tante je neef en noem maar op wie allemaal dit is echt niet goed voor je ontwikeling je kan praten met de kindertelefoon hier

Reageer