papa doet mijn pijn mag dat


  • Anonymous
  • 0 reacties
papa doet me pijn mag dat. hij gaat steeds aan me zitten en steeds in me. het doet zo'n pijn ik wil het niet meer.
Het doet gewoon pijn maar ik mag er niet over praten hij zegt dat het ons geheim in en dat hij mij een grote meid wil maken

34 reacties

Sammy je MOET er echt wat aan doen! Ik snap dat je het eng vind maar je moet er echt met iemand over praten! Doe het anoniem via kindertelefoon, of vertel het aan iemand die je vertrouwt, je vader hoeft NIET te weten dat jij het verteld hebt aan iemand! Anders stopt dit niet
Je moet echt naar de politie gaan schat!! Dit is hartstikke strafbaar!! Bij de politie kan het ook anoniem! Je kunt met jeugdzorg bellen of inderdaad met de kindertelefoon, bij beide kan het anoniem, maar kan er toch naar oplossingen gezocht worden! Ik leef echt met je mee, dit verdien je echt niet lieverd!!

Sterkte! Stay Strong girl!! I'll pray for you!!

xx
Reputatie 2
Badge +17
Dit is niet zomaar iets. Je zegt zelf dat hij vieze dingen bij je doet, ook al wil je niet dat hij dit bij je doet. Hiervoor kun je simpelweg naar de politie gaan en aangifte doen. Dikke vinger naar hem met zijn geheimpje. Jouw lichaam is namelijk jouw geheim, en niet zijn geheim. 
Hey meid het spijd me om dit te zeggen maar je vader is pedofiel(als ik denk dat ik weet wat je bedoelt met vieze dingetjes) ik hoop dat je weet wat het inhoud maar voor het geval dat: je vader kan de bak hiervoor indraaien. als je hem aangeeft wordt er gelijk actie ondernomen omdat dit ziek is. hij hoort dit eigelijk een soort van bij je moeder te doen maar hij doet het bij een kind. en dat is het verkeerde. als je 1x iets meld zullen ze niks doorzeggen zullen ze je niet uitlaggen je school zal dit sirieus nemen en desnoods de zelfde dag nog aangifte doen en dan hoef je je vaders vervelende vieze dingen nooit meer te voelen.  het kan goed komen dat beloof ik je maar stap naar een volwassen persoon toe. die je vertrouwt. die zal gelijk actie ondernemen. berijd je wel voor dat ze zullen vragen of je niet liegt want dit komt zelde voor en het is 1 van de ergste dingen die in een gezinzleven zijn. als dit echt waar is stap naar een persoon meid.

veel succses verder ik heb vertrouwen in je. hou ons op de hoogte.
Hey ga naar je moeder en ga met je moeder naar de politie dan kan hij je niks meer maken
de politie kan hem opsluiten want het is mishandeling je moet voor je zelf opkomen want dit mag niet
zet hem op meid ik wil je graag helpen 
Xsucces 
Je moet het tegen iemand zeggen, maar zeg er wel bij dat papa je gaat slaan als hij er achter komt dat je heet hebt gezegd. zegook dat hij je al heeft geslagen als je zegt data het pijn doet. Dan weten de mensen die je het zegt hoe erg het is en zorgen ze er voor dat je papa er niet achter komt dat jij het hebt gezegd. Je moeder zal bijvoorbeeld zeggen dat ze er achter is gekomen omdat ze jullie hoorde. 
Ik hoop dat dit je meer helpt 😉 succes 
Heej Sammy,
Dit is inderdaad niet normaal! Misschien kan ik je helpen. Ik heb dit ook meegemaakt, we kunnen samen erover praten op de mail. Ik weet dat je je mail niet mag geven in een reactie, maar tegen de regels in, doe ik het deze keer toch:-tekst verwijderd, in strijd met forumregels-
Ik ben een meisje, ik heet -tekst verwijderd- , dat is de oude e-mail van mijn broer, hij is helemaal prive, en niemand kijkt mee, mijn broer ook niet. Ik hoop dat je wilt dat ik je help, ik wil je graag ook helpen. Alsjeblieft mail me!
Groetjes van -tekst verwijderd
Lieve Sammy,

Dit is echt VRESELIJK. Dit hoort een vader niet te doen bij zijn kind.
Ik snap dat het moeilijk is op te vertellen maar het is echt het beste om het te melden.
Dan wordt er iets aan gedaan en dan doet je vader dit nooit meer.

Heb je iemand om mee te praten, zoals een goede vriendin, die je vertrouwd?
Vertel het aan haar. Zij kan je helpen om hier van af te komen. 

Heel veel sterkte!
Iemand721
Lieve Sammy ik weet het is laat maar hoe is het nu afgelopen? Heb je het gezegd is het al gestopt want dit kan echt niet. Je wore wel een grote meid of je bent het nu al. En als je het opschrijft zeg je het niet dat is al iets. En wat kan je vader er nog aan doen als hij je slaat enzo maak je groot zeg het tegen je mama. Ik denk dat je nu een grote meid bent je moet je echt niet laten doen. Het maakt er alleen maar erger op. Misschien kan je de clb of nog ietw anders als hulp gebruiken.

Je moet het niet maar ik vraag me wel af hoe dit is afgelopen sorry

Grtjs Britt xx

Reageer