ontvoerd en verkracht

• 3 januari 2013
  • 40 reacties
  • 18468 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoe moeilijk ik het ook vindt , ik wil dit graag vertellen

mijn verkrachtings verhaal :

ik was die dag laat uit en de leraar vroeg of ik een paar andere wouden op ruimen , dat  wouw ik wel doen
we hadden weinig huiswerk en leren had ik tijd genoeg voor
Het was al laat en het werd donker ,, helemaal de tijd vergeten
Ik fietste naar huis ,, aan de rand van de weg stond een auto met 2 mannen , 1 meneer zag me aankomen en vroeg me de weg 
uit goed gelovigheid stapte ik af en begon met uitleggen 
nadat hij omzich heen keek pakte hij me vast en trok me in zijn bestelbusje 
Het ging zo snel hij plakte tape op mijn mond , een doek voor mijn ogen en knoopte met een soort van touw mijn handen bij elkaar 
de andere man starte de auto en reed weg 
de man die achter bij mij in het busje stond of zat zij : alles komt goed ,, ik huilde trouwens de heletijd toen ik in het busje was 
ik was van stomheid geslagen hoe kanje dat zeggen ik wist niet wat er zou gebeuren , met wie ik was mee genomen , en of ik wel heel thuis zou komen
nou een tijdje in de auto , het leken wel uren , zetten ze de motor af 
ik werd naar ergens gebracht een schuurtje ,kelder ik weet het niet 
ik ben na school niet meer thuis gekomen , mijn ouders hadden school gebeld en toen ik na een tijdje nog niet thuis was school geïnformeerd en de politie .
die nacht ben ik minstens 3 x verkracht , door mijn astma stokte mijn ademhaling en een keer flauwgevallen omdat ik niks meer had gegeten ( ja ik val flauw als ik weinig of niks eet ) 
1 van de 2 mannen leek te schrikken en haalde het tape van mijn mond ,, ik zei : ik moet iets eten , daar bleek uit dat hij van hard en ruw ook een zacht karakter had .
ik kreeg een droog sneetje brood en een beetje water

die ochtend / nacht  had ik bijna niet geslapen ik hoorde voetstappen en iemand haalde de doek voor mijn ogen weg , ik was half naakt .
hij ging me aankleden 
hij zij kom , ik was blij ik wist niet waarheen maar er was een beetje hoop 
Ik was blij dat die doek af was ... Deed de ander hem weer voor mijn ogen 
begeleid naar een auto / busje 
reed er 1 en de andere zat ook achter in de auto 
ze waren aan het praten , over mijn school  ze wisten niet waar mijn school was , scheldend tegen elkaar trok een tape van mijn mond 
Ik zei : wrrm moet je dat weten ... Nog voordat ik uitgepraat was kreeg ik iets een mes of pistool in mijn nek ik zei snel mijn school en straat 
na een tijdje stropte de motor met draaien ,,, het tape werdt helemaal van mijn mond gedaan , de doek van mijn ogen weg gehaald en het touw wat er om mijn pols zat afgeknipt 

de ene met het pistool zei als je nu je eigen verzet of tegenstribbeld dan laat ik mijn pistool en dan ben je er geweest 
ik knikte en liep mee ,, met het pistool in mijn zei geprikt 
het was nog vroeg .
ze vroegen waar de leraren kamer was 
 Ik zei : rechtdoor als je binnen komt 
ze deden de deur open van de leraren kamer , mijn gymdocent , mentor, het schoolhoofd en ak docent overigens ookvertrouwenspersoon zaten daar
mij mentor wouw op me aflopen om me te knuffelen tenminste daar leek het op 
hij trok zijn pistool en zij : stilstaan anders gaat zij er aan 
ik begon zoals heel de avond te snikken , de andere die mij vast hield duwde me zowat op de grond 
Mijn schoolhoofd begon te praten en zei : weet je wel wat je doet hoe je het leven van dat meisje op stelten zet, wat voor traumatische ervaren ze er aan over zou houden 
Ik begon te huilen wat hij zij en te jammeren of ze me aub wouden laten gaan 
de gene met het pistool richte zich helemaal op mij.
toen ging het even heel snel ,
Mijn schoolhoofd sloeg 1 man en duwde hem op de grond en mijn ak leraar ( volgens mij weet ik niet meer zeker sorry ) duwde de gene die mij vast had op de grond
mijn mentor en gymdocent hebben mij opgevangen en 112 gebeld 
ik ben meteen naar het ziekenhuis gebracht , 
Ik heb de morning afterpil geslikt en ben alleen onder vraagt en met een paar docenten ( omdat ik van een deel in de leraren kamer niet heb meegemaakt ( ik was in shock 
ik heb uit verschillende instanties hulp gekregen school,ziekenhuis,GGD , politie 
Ik heb een paar x per week of als ik het nodig vind een gesprek met mijn mentor of vertrouwenspersoon 

ik wil hiermee duidelijk maken !!
AUB ZOEK HULP , PRAAT EROVER 
ALS IK DAT NIET HAD GEDAAN , HAD IK HET NU NOG MOEILIJKER 

ik moet trouwens nog een keer naar het ziekenhuis omer zeker van te weten dat ik niet zwanger ben en of er nog duidelijk letsel is ( blauweplekken . Kneusingen niet heel erg dramatisch )
en krijg hulp om later nog mensen tekunnen vertrouwen en intiem te zijn 

ik hoop dat alles duidelijk overkwam en jullie begrip hebben 

dankje wel xxx

40 reacties

Woww wat heftig!!!!!
heel veel sterkte lieverd!
Dankje nikitaamy 
het gaat steeds beten en 
na praten met alle instantie kan ik er veel makkelijker over praten 
WOW! Wat heftig! Ik heb respect voor je, en ik ben erg blij dat het nog een beetje goed met je gekomen is lieverd!

xxxx
Verliefd99
heftig meis gelukkig is het allemaal goed gekomen
ik ben gisteravond verkracht door 4 dronken jongens... op mn 6e ook 5x door dezelfde man die me chanteerde. het is verschrikkelijk maar i kdurf geen hulp te zoeken.
in ieder geval, sterkte meid (:
WOOWWW 
ik wil iedereen die nu een traumatische ervaring zeggen dat je wel gewoon vertrouwen kan hebben in de mensen. Ik weet dat het heel raar klink maar als je alleesn bang blijft word je leven nog veel erger ik wil even zeggen dat de meesiete mensen WEL normaal zijn

strekte ermee!!!! 
wooow, heftig. veel sterkte. ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. maar dit klinkt wel heel heftig. veel sterkte, en lots of luck
xjes from me
Echt niet normaal hoe ziek mensen kunnen zijn.
.......     
Ik zat dit echt met tranen in mn ogen te lezen, ik moet er niet aan denken dat dit mij of mn kleine nichtje overkomt

Xxx Heel Veel Sterkte!!!
sterkte. 
ik  ben ook over mijn problemen gaan praten... 
Het klinkt nog al ongeloofwaardig
Hefttig!!!!!
eeeeeeeen... toen was ik stil. :(
WOW ik schrok echt toen ik het verhaal las.
Maar ben blij dat het nu beter gaat
sterkte
Woooww wat heftig! Heel veel sterkte! Liefsx
ik heb een vraagje er staat dat je mentor op je afkwam lopen met een pistol
maar hoorde je mentor bij die mannen die jou ontvoerd hadden
ik ben ook een keer ontvoerd en verkracht geweest maar dan een half jaar lang
Wow. Heftig. Dapper van je dat je dat hier neer durft te zetten!
echt heel erg maar hoe gaat het nu
@aysha: Ik wil niet bot doen, maar je hebt een eigen topic. Praat daar over je ´verkrachting´.
sorry maar ik zat op de verkeerde was een foutje
ahw.. erg zeg

Sterkte X
wat afschuwelijk voor je! respect dat je het durft te vertellen
ik ben gisteravond verkracht door 4 dronken jongens... op mn 6e ook 5x door dezelfde man die me chanteerde. het is verschrikkelijk maar i kdurf geen hulp te zoeken. in ieder geval, sterkte meid (:

Zoek hulp !! Er zijn altijd mensen die je kan vertrouwen en willen helpen, of vertel je verhaal anoniem aan ons?
Ten eerste heel veel sterkte  Sannekoen! Echt dapper dat je het hebt durven vertellen hier. respect voor jou!

Shadowlife echt erg! Asjeblieft praat er met iemand over! Het lucht zo veel op, ik ben zelf ook een x (licht) aangerand en heb het gelijk verteld, ik denk er nu nog wel is aan terug en bedenk me dan hoe ik me dan nu zou voelen als ik het nooit verteld zou hebben. Jij moet je vast vreselijk voelen.. Ik zou het inderdaad zo als loppie zegt tegen iemand vertellen die je vertrouwt. Je kan het misschien ook nog aan de kindertelefoon vertellen, hun kunnen je misschien verder helpen?

xx maddie

Reageer