ontvoerd en verkracht

• 3 januari 2013
  • 40 reacties
  • 18468 Bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Wow, wat heftig.
Sterkte meis!
xx
Heftig meid sterkte
Heey Meid,
wat vreselijk dapper van je dit met ons te willen bespreken. En ook wat heftig, ik wens je een hele hoop sterkte, veel geluk
heey even een vraagje; was dat in de winter?
xJolien

Een deel van de tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - De Kindertelefoon
Wow, dat is wel erg heftig zeg! Goed om te vertellen en ik vind ook dat iedereen met zulke ervaringen hulp moet zoeken.
meisje ik hoop dat het helemaal goedkomt met je die mensen moeten worden opgehangen...
ik wens je het allerbeste meid.

zoiets heftigs mag met niemand gebeuren

-xxnickxx
bij mij net zelfde
Badge +1
Hey dat is niet best heel veel respect hoop dat het snel weer over is

Ik heb dat ook mee gemaakt maar ik heb er niks van gezegd ik weet niet wat ik hier mee moet
Meisje toch heel veel sterkte xxxx
Badge +8
Hoii,

Ik heb je verhaal gelezen en schrok eigenlijk heel erg.
Ik hoop voor je dat die persoon in de gevangenis gaat voor altijd :@

Heel erg veel sterkte,
Suzan (14) xx
Badge +8
Hey dat is niet best heel veel respect hoop dat het snel weer over is

Ik heb dat ook mee gemaakt maar ik heb er niks van gezegd ik weet niet wat ik hier mee moet

Hoi Lotte,

Als je dit hebt meegemaakt, moet je het echt aan iemand vertellen.
Dit kan je mentor / mentrix zijn, maar ook je ouders, vertrouwenspersoon op school of iemand anders uit je familie.
Als je dit namelijk tegen één van hun zegt, kan er wat aan gedaan worden. En kan die persoon die jou heeft verkracht in de gevangenis gaan, nu loopt hij (waarschijnlijk) gewoon nog rond.
Ik wil je echt niet banger maken dan je misschien nu al bent, maar als je dingen op gaat proppen, wordt het alleen maar erger. Ook heb ik gelezen (zoals hierboven) dat er hulp voor het slachtoffer (in dit geval jou) kan worden verleend.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en het tegen iemand zegt.

Ook voor jou heel veel sterkte,

Suzan (14) xx
Badge +1
- onnodige quote verwijderd -

Hoi suzan
Ik wil het wel vertellen maar ik weet niet aan wie ik vind het heel moeilijk om er over te praten
Lotte (14)
je hebt veel meegemaakt en ook fantastisch dat je andere advies en hulp bied.
Badge +8
- onnodige quote verwijderd -

Hoi suzan
Ik wil het wel vertellen maar ik weet niet aan wie ik vind het heel moeilijk om er over te praten
Lotte (14)

Hoi Lotte,

Sorry voor mijn late reactie! Ik had even je berichtje over het hoofd gezien.
Misschien dat je een topic kunt aanmaken, met het probleem. Want volgensmij mag dit alleen over het probleem gaan van Sannekoen.

Ik zal je helpen;). Als je het niet durft te vertellen aan iemand, kun je naar een huisarts gaan. Hij kijkt of je verwond bent en kan je doorsturen naar een psycholoog.

Suzan (14) xx
Sterkte 🙂

Reageer