Vraag

Ontvoerd

• 28 maart 2016
  • 34 reacties
  • 2567 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ging wandelen er was man vrouw die hadden me vastgebonden deep op me mond ik ben verkracht ze hebben me kleren uit gedaan ik werd wakker naakt ze hebben me aangekleed doen kreeg ik droog brood en Beetje water doen hebben ze me gedump in bos ik ben nu zwanger mijn ouders weet van niks ,... Ik ben 3x verkracht door m'n vriend zijn vrienden ze pakken mij op die vastgebonden heel veel jongens komen met mes na ontvoering

34 reacties

Badge +3
Hoi sandrajarni,
Ik vind het ern beetje ongeloofwaardig maar als het echt waar is is het echt heel belangrijk dat je ouders dit weten je moet het echt regen ze vertellen je kan nu nog geen kind krijgen.
Je moet het kind echt weg laten halen ik weet niet hoe oud.
Je gaat nog naar school.
Suc6
Xxx sissi
Dankje !
ik wil hem zoo graag aangeven ?? van misbruik??
Badge +3
ja, dat is wel het beste. je wilt dit niet nog een keer neem ik aan....
Nee ? Maar ze noemen me een hoer ? Op school
Als ze je een hoer noemen zijn het gewoon domme kinderen, ze weten niet wat jij hebt meegemaakt.
Ja idd
Zy zeg da ze ook zwanger is vn hem
Badge +3
laf, dat ze je zo noemen. zij weten jou verhaal niet.
maar nogmaals, je kan het echt het best aangeven!!!
Oke
Dit is egt erg Maar Jou Vriend de vrienden Hebben dit gedaan Dan zal ik gelijk aangifte doen bij de politie van misbruikt en Dan is het makkelijker want Jy kent die Vriend Dan Moët je proberen om schade vergoeding te krijgen om bijv door Een operatie je zwangerschap te laten weghalen Maar egt gaar Voor je Sterkte xx ik sta achter je xx
heey

Het is het verstandigst dat je het aan je ouders verteld en dat jullie aangifte gaan doen als jeb er echt van af wilt komen.
Misschien is het dan ook een idee om als je weet wie het waren gewoon anoniem aangifte te doen en om dan de identiteit van de jongens door te geven. Op deze manier kun je er van uit gaan dat er ook daadwerkelijk wat aan gedaan word. misschien is het ook handig voor je om voor jou zelf ook wat hulp te zoeken omdat zoiets niet niks is. je kunt er psychische problemen aan over houden en die kunnen best ernstig zijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je er ook echt wat mee gaat doen want je kan hier niet mee rond blijven lopen.

succes
Liefs, Michelle
Halo,

Dit is heel erg!! Ik hoop dat je het meent, want je verteld het echt op zo'n manier van dat je het aankan. Als ik jou was had ik die personen allang al aangegeven bij de politie en allang al aan mijn ouders verteld onverwachts wat hun mij zouden beantwoorden. Er kon ook wat ergs gebeuren he. En ik zou ook tegen de schoolhoofd zeggen dat ze je hoer noemen.
ik ben gynealoog geweest mn kindje moet weg 😢
ja gynealoog zei we geven u abortus
Dankje
Badge +3
Je moet geen abortus plegen!
Abortus is een moord!

Kan je niet gewoon je kind houden?
Ik kn hem nie houden
Badge +3
Heftig allemaal als t waar is . Die lul van n verkrachter zeker aangeven . Die mensen die dan doen zijn ziek in hun hoofd. Over je kind, het is beter dat je abortus pleegt. Je kan het zien als moord naar denk aan de toekomst van dat kind. Als je jong bent kan je dat kind nooit goed verzorgen en alle aandacht geven die je wilt. Jou vrije tijd en school ga je daardoor flink verpesten. En hoe is het voor het kindje om te horen van : je bent eigenlijk een ongelukje je bent gemaakt toen ik verkracht werd...,,
Veel succes nog
Xxx gwneenmeisj
Badge +3
Owja en als het voor jou nodig is , ga naar een psigiator want ik eb gehoord dat verkrachtte mensen vaak minder durven en mider zelfverzekerd zijn en in hun ego aangetast
Badge +3
Waarom kan je je kind niet houden?
Je kan het laten adopteren of in een pleeggezin laten plaatsen.
Het is niet alleen een kind van een verkrachter maar ook JOU kind!
Ik vind abortus echt moord!

gr
Ja hij heeft me verkracht doen ik zei da ik zwanger ben wauw me slaan me hem vrienden
Heel school zeg gy zyt hoer
Badge +3
Ik snap dat je dat vreselijk vind. Maar vind je het zelf geen moord?

Waarom zie je die persoon die je verkracht heeft nog steeds? Heb je hem aangegeven?

gr
Ik vind het echt heel erg voor. Het is belangrijk dat je iemand in vertrouwen neemt. Om er over te kunnen praten. En zou zkeer aangifte doen. Heel erg veel succes en Sterktee! X

Reageer