Vraag

Ontmaagd of niet?

• 23 March 2017
  • 4 reacties
  • 881 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Meisje 13
Zelf weet ik niet goed meer wat er gebeurd is weet alleen dat die gene wel iets van slaapmiddel in mijn drinken heeft gedaan hij slaat en scheld meestal oom die genen ik weet alleen dat hij me op bed heeft gelegd en toen ik wakker was geworden had ik veel last in mijn onderbuik en lag er wat bloed in bed ik weet het niet en ik durf er ook niet met iemand erover tepraten of tevragen weet iemand het misschien?

4 reacties

Het lijkt mij dat jij diegene het best aan kunt geven bij de politie als diegene jou drogeert en etc.

En de huisarts bezoeken zou ook verstandig kunnen zijn.
Ik zou bij hem bij de politie aan geven en aan je ouders vertellen en als je nog last van traumas heb kan je nog altijd bij de psychiater praten.En ik zou vooral langs de dokter of huisarts gaan en dan alles checken. En neem voor de zekerheid nog een zwangerschap test voor dat je naar de dokter ga en neem de test dan ook mee
Praat met iemand die je voledig kan vertrouwen, eventueel een arts want die hebben een eed afgelegd waardoor ze dus niks vrij mogen geven, bespreek wat er gebeurt is vertel of vraag wat je nu moet gaan doen, ga hier vooral mee naar de politie. En de vraag die hierboven staan, ontmaagd of niet?, als je het aan mij vraagt niet, zelfs al heeft hij "seks" met je gehad. Persoonlijk zou ik het ook geen seks noemen, maar gewoon neuken, het klinkt vast heel disrespect vol en hard maar dat was het waarschijnlijk ook. Seks is iets wat je doet met iemand waarvan je houdt en met wie je dat wil doen, neuken is gewoon gevoelloos puur voor het gevoel aan je penis of vagina, mooi overlappende woordkeuze Uhum. Conclusie, praat erover met iemand die je vertrouwt, ik zou zeggen een arts, ga ermee naar de politie, dit is niet goed, en je maagdheid ben je niet verloren als je het aan mij vraagt

Reageer