Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Onprettig personeel

• 19 juli 2013
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga elk jaar met me zusjes en ouders naar Turkije maar wel elk jaar naar een ander hotel maar ik heb altijd het zelfde probleem. Er zijn daar altijd wel een paar  enge mannen(niet discriminerend bedoelt) , ze kijken je de hele tijd aan of ze komen te dicht bij of zitten aan je. Soms is dit zelfs personeel van het hotel (5 sterrenhotel dus dit moet toch heel proffesioneel zijn), en dan voel je je niet prettig als je daar in bikini loopt. Ik wil dit jaar 100% van mijn vakantie genieten maar dat lukt niet als het dit jaar weer gebeurt. Mijn vriendinnen zeggen dat het komt omdat ik blond haar en blauwe ogen heb. Is dat echt zo en wat moet ik doen zodat het dit jaar niet gebeurt?

3 reacties

In Turkije komt blauwe ogen en blond haar bijna niet voor, daarom ben je best interressant voor hen. Dat had ik ook toen ik in Turkije was (heb nu aleen bruin haar, maar dat maakt nu niet uit..). Maar ik denk dat je er niet zo veel aan kan doen. Omdat blauwe ogen en blond haar daar bijna niet voorkomt blijf je dus interressant en is de kans dat er veel naar je wordt gekeken en dat er mensen aan je willen zitten. Ik denk dat je het het beste maar kan proberen te vergeten en je proberen zoveeel mogelijk te ontspannen...
Ik wens je een fijne vakantie!
-xxx- m.y
Dat dacht ik ook al m.y maar ze zitten echt aan me en niet op een prettige manier (borsten en kont) En ze stellen ook vieze vragen enzo
Kan je het daar dan niet met die eigenaar over hebben. Ik ben wel eens op vakantie geweest en als er personeel was dat verkeerd met die mensen  omging, dan eerst een waarschuwing en daarna ontslag. Bij mij werkte deze behoorlijk positief 😉

Reageer