negeren of vechten

  • 4 April 2019
  • 7 reacties
  • 314 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
vandaag ging ik met de bus naar school en ik was uit en zat ik op een bankje op de bus te wachten [en er is 1 eerste jaar die ik niet mag en hij mag mij ook niet] en dan komt die eerste jaar opeens naar me toe fietsen en slaat met zijn fietsband tegen me aan meerdere malen en begint me echt te slaan maar het deed niet echt pijn dus ik bleef kalm en negeerde hem half en praten tegen hem maar als hij dit ooit nog doet moet ik dan vechten of negeren?

7 reacties

Hoi

Agressie toevoegen aan een gevecht leidt zelden tot een oplossing. Als die jongen je vaker lastigvalt, stel ik voor dat je, indien mogelijk, dichter bij andere mensen gaat staan, of hier op school een melding van maakt. Als je die jongen zou tegenkomen op een moment dat hij een kalme indruk heeft, zou je hem eventueel kunnen vragen waarom hij zich zo agressief gedroeg.

Groetjes
Kenshin
vandaag ging ik met de bus naar school en ik was uit en zat ik op een bankje op de bus te wachten [en er is 1 eerste jaar die ik niet mag en hij mag mij ook niet] en dan komt die eerste jaar opeens naar me toe fietsen en slaat met zijn fietsband tegen me aan meerdere malen en begint me echt te slaan maar het deed niet echt pijn dus ik bleef kalm en negeerde hem half en praten tegen hem maar als hij dit ooit nog doet moet ik dan vechten of negeren?
Hey

geef nooit zelf de eerste klap doe dit alleen als hij jou verziek aan raakt negeren is sws wel het beste
Hem negeren lijkt mij de beste van de twee opties.
Als het mogelijk is lijkt het mij ook verstandig om zijn gedrag te melden bij iemand van school.
Immers zal de leiding van je school dergelijk gedrag van leerlingen niet waarderen.

vandaag ging ik met de bus naar school en ik was uit en zat ik op een bankje op de bus te wachten [en er is 1 eerste jaar die ik niet mag en hij mag mij ook niet] en dan komt die eerste jaar opeens naar me toe fietsen en slaat met zijn fietsband tegen me aan meerdere malen en begint me echt te slaan maar het deed niet echt pijn dus ik bleef kalm en negeerde hem half en praten tegen hem maar als hij dit ooit nog doet moet ik dan vechten of negeren?Hey

geef nooit zelf de eerste klap doe dit alleen als hij jou verziek aan raakt negeren is sws wel het beste

ok zal ik doen
Hem negeren lijkt mij de beste van de twee opties.
Als het mogelijk is lijkt het mij ook verstandig om zijn gedrag te melden bij iemand van school.
Immers zal de leiding van je school dergelijk gedrag van leerlingen niet waarderen.

als hij het nog een keer doet zal ik dat doen
hey,

als hij het nog een keer doet zou ik zeggen: kappen nu, ik vind het niet leuk. hier ligt mijn grens en anders haal ik er andere mensen bij
hoi hoi, nooit terug vechten! Ga naar de politie, want dit is zinloos geweld en er mag een melding van gedaan worden. De politie kan dan een gesprek met hem hebben en kan een taakstraf geven. Dus als hij het nog een keer doet zou ik zeggen dat als hij/zij nu niet stopt dat je dan naar de politie gaat. Als hij het dan nog een keer doet meteen na school met je ouders naar het politie bureau. En oh ja film het de volgende keer stiekem zodat je bewijs hebt. Veel succes!!

Kusjes😘

Reageer