Mishandeling, weglopen en zelfmoordneigingen

  • 21 August 2017
  • 6 reacties
  • 2478 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 16 jaar,

Ik werd van kleins af aan al mishandeld. Ik had alleen maar te maken met mishandelingen, ruzies enzovoort. Ik ben al een paar keer weggelopen en elke keer komt de politie weer achter me aan en brengt me naar huis. Het is voornamelijk mijn vader die me zowel fysiek als geestelijk mishandeld. De politie was er 3 jaar geleden ongeveer bij betrokken. Hij kreeg een huisverbod en een straatverbod, ook mocht hij voor een tijd zijn kinderen niet zien (in totaal 5, incl ik). We kregen allerlei hulp en gesprekken met jeugdzorg. Uiteindelijk kwam mijn vader in de gevangenis terecht en bleef daar ongeveer een week. We werden helemaal bedreigd door zijn familie en we werden constant achterna gezeten. Het was gewoon niet meer veilig en ik werd gek. Ik leed in die periode aan zware depressie en werd zelfs opgenomen. Uiteindelijk was er rust en was alles beetje rustiger, tot nu...............

Het begint weer allemaal en dit keer erger dan ooit van te voren. Hij mishandeld mij en mijn moeder en had een poging gedaan om mij en mijn moeder te vermoorden. Niet zomaar vermoorden, maar het moest een moord zijn dat leek op een ongeluk. We hebben hier niks aan gedaan en lieten het gaan, we waren gewoon bang voor alles (voornamelijk zijn familie).

Nu zijn we heel erg bang dat mijn vader mij en de rest van de kinderen mee gaat nemen naar Marokko en ons daar houdt. Ik weet niet wat ik doen moet en hij zegt ook dat hij bezig is met een plan. Ik weet niet of het verstandig is om te praten met de politie of iemand anders.

Ik sneed mezelf ook de laatste tijd en denk aan zelfmoordpogingen, dus dit is echt serieus. Ik heb echt hulp nodig. Ik praatte de afgelopen jaar met iemand van centrum jeugd en gezin maar die weet niet hoe erg het nu is.....

6 reacties

Wat heftig allemaal..je zou een keer met 113 online kunnen praten die kunnen je vast verder helpen. Of veilig thuis. Stay strong xx
Haaiii meid! Ten eerste wil ik zeggen dat je door moet strijden je hebt echt een geweldige toekomst voor je! Trust me. Ik weet zeker dat je een super liefe meid bent. Het is het echt niet waard om je het leven af te nemen. Ik beloof je hou alles bij elkaar hou je broers en zussen en je moeder veilig geef hun hoop en moed. Het leven is zwaar voor iedereen maar je moet er juist tegsn vechten stay strong meid! Echt eindig het niet je gooit zobeel leuke momenten weg!
Ik zou ten eerste de politie contacteren en je vader en zijn familie. Daarnaast zou ik proberen te vluchten. Praat er met iemand over en zorg dat je bescherming krijgt!

Hou vol je bent het echt waard blijf je familie moed in praten
Je kan het echt denk aan je moeder wat moer ze dalijk zonder de steun van jou ze heeff je nodig kom op! Staystrong
Neem contact op met de politie, dit kan ook de federale politie zijn...
Probeer zo rustig mogelijk te zijn en niet te geweldadig doen tegenover je vader......
Veel sterkte!
je moet naar de politie hij heeft een probleem en jullie hebben niks misdaan en misschien dat je iemand mee kan nemen maar jij en jou moeder en broertjes/zusjes moeten in veiligheid worden gebracht
veel sterkte!
en zou je misschien kunnen laten weten of het goed is gekomen

xxx me
Behoorlijk heftig verhaal vind ik het ik zou zelf ook contact met de politie opnemen en met veilig thuis die kunnen jou verder helpen Verder raad ik ook aan om even contact op te nemen met je huis arts die kan je verder helpen met depressie

Reageer