Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Mishandeling op werk

• 28 december 2016
  • 3 reacties
  • 608 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb hier echt hulp bij nodig.. Ik ben 17 jaar en door mentale problematieken (hechtingsstoornis) kan ik niet goed mijn grenzen aangeven.
Ik werk bij een pizzaria, en daar werkt een Man, laat ik hem nu even jack noemen. Hij zit of aan me (hij heeft me eens gekust zonder dat ik het wou..) of slaat me, knijpt me. Ook is eens voorgevallen dat ik iets in de oven wou schuiven, en dat ik me verbrandde, foutje.. Maar dan mag ik het niet eens koelen en als ik zou huilen dat ik ontslagen zou worden. Ik heb blauwe plekken enzovoort door hem. Ook noemt ie me gek, geestelijk gestoord enzovoort. Vandaag heb ik eindelijk het lef gehad om de baas erover in te lichten. Maar dan zegt ze dat jack ook over mij klaagd, ik woon op een groep en had leiding ingelicht dat ik op mijn limiet zat, En na een kort en emotioneel gesprek met die leiding, die was gekomen, ben ik naar huis gestuurd. Het maakt me niet uit als ik ontslagen word. Maar die mishandeling en seksuele intimidatie zit me hoog.. Wat moet ik doen..

3 reacties

Hee,

Wat vervelend dat je met deze problemen zit.
Je moet de schuld niet op jou betrekken, jij kan helemaal niks doen aan jou hechteningsstoornis/slecht aangeven van grenzen.
Jack mag hier op wat voor manier dan geen misbruik van maken.

Als ik jou was zou ik per direct ontslag nemen bij de pizzeria zodat je in ieder geval snel van Jack afbent, en misschien ergens anders gaan werken waar je je prettiger voelt!

Probeer je zelf wat rust te geven, dat kan geen kwaad.
Heb je het al aan je ouders verteld?

Heel veel succes.
Hoi!

Het gedrag van die man is niet normaal, en je kunt desnoods naar de politie. De gebeurtenissen zijn ernstig, ernstig genoeg om ermee naar de politie te gaan. Misschien doet die crimineel dat ook bij andere mensen. Als jij nu aangifte gaat doen, is de kans groot dat je veel andere slachtoffers van die vent redt.

Succes! Hopelijk wordt het snel opgelost.
Groetjes
x
Ik weet dat hij het ook bij andere meiden heeft gedaan, maar die zijn te bang om aangifte te doen. Ik zelf ook eerlijk gezegd, mijn ouders weten er niks van af. Daar heb ik eigenlijk geen contact meer mee. sinds een uit huis plaatsing. Ik ben er recent achter gekomen dat ie ook al die tijd over zijn leeftijd loog. Hij beweerde 20 te zijn, maar nadat ik met zijn ex vriendin bevriend raakte liet ze me zien dat hij eigenlijk 25 is, maakt dat het feit niet nog erger? Ivm pedofilie? Ik ben zelf 17 dusja

Reageer