Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mishandeling

Mijn beste vriendin leid aan 3 soorten mishandeling, Psychische mishandeling, lichaamelijke mishandeling en psychische verwaarlozing. Mijn moeder is al naar een lerares op school geweest maar tot nu toe heeft het nog niet echt geholpen, al jaren zeggen ik en nog wat vrienden dat ze de kindertelefoon moet bellen, maar dat durft ze niet omdat ze bang is dat dat het NOG erger maakt. Ze zegt zelf steeds dat ze op haar 18de gewoon wegloopt, maar ze is nu pas 12? Ik vond dat dat echt niet langer door kan gaan dus zou ik graag willen weten wat zou ze nog meer kunenn doen?

6 reacties

tsja... ik denk echt dat ze actie moet gaan ondernemen of misschien jij.... ze kan misschien aangifte doen of praten met een psycholoog misschien weet die een oplossing ik zou het verder ook niet weten...
XXX MEE
PS: als ze niet alleen naar een psygoloog durft kan jij mee gaan!!
verwijderd: niet respectvol
We zijn naar een leerkracht op school gegaan, nu krijgt ze veel gesprekken etc. en zijn ze er mee bezig maar bedankt voor de reacties 😉.
Mooi, hopelijk komt het goed 😉!
klinkt hoopvol.

vind het heel dapper dat jullie naar leerkracht zijn gestapt!

hoop dat die jullie echt helpt.
Bel zelf de kindertelefoon, daar krijg je hele goede advies, ik heb het ook gedaan voor een vriendin.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen