Vraag

Mishandeld door moeder, en nu?

  • 8 January 2023
  • 37 reacties
  • 400 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hallo, 

Ben afgelopen dinsdag mishandeld door moeder. 

Het is zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest en met spoed geopereerd moest worden. Heb een gescheurde milt en gekneusde ribben. Heb sinds dien m,n moeder ook niet meer gesproken . Mag binnenkort naar huis maar weet niet waar ik nu heen moet . Wil ook niet meer thuis wonen. 

Weet ook niet wat ik nu het beste kan doen 


37 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@emmaa ,

Hoi ,

Ben inmiddels "thuis" lig nog wel veel in bed omdat ik nog veel pijn heb . Zitten wel in overweging om aangifte te doen tegen beide ouders . 

Ben liefdevol opgevangen.

Reputatie 7
Badge +15

@emmaa ,

Hoi ,

Ben inmiddels "thuis" lig nog wel veel in bed omdat ik nog veel pijn heb . Zitten wel in overweging om aangifte te doen tegen beide ouders . 

Ben liefdevol opgevangen.

Fijn. Aangifte kan zeker, mag ik vragen wat je vader heeft gedaan?! 
 

waar heb je nu onderdak? 
 

liefss

 


Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniempje 15  Aangifte zou ik zeker overwegen. Ze heeft je wel het ziekenhuis in geslagen. Een gescheurde milt is niet niks.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Mij_niet_gezien ,

Woon nu bij vriendin van mama

En mijn vader heb bij mij sexuele handelingen verricht wat ik niet wilde . 

 

Reputatie 5
Badge +5

@tim16 ,

Ik slaap nog veel , kom alleen mijn bed uit en dan moet vriendin van mama mij echt wakker maken  te komen eten . 

Reputatie 7
Badge +17

Hoop dat het snel beter gaat. Ik snap dat je nu niet met politie en zo bezig wil zijn maar ik zou het zeker overwegen, ook tegen je vader.

Heel veel sterkte.

Reputatie 5
Badge +5

@emmaa 

Het gaat al weer iets beter met me . Alleen blijft mijn periode weg . Maar.men zeg dat dat ook door narcose kan komen . 

Reputatie 7
Badge +15

@emmaa

Het gaat al weer iets beter met me . Alleen blijft mijn periode weg . Maar.men zeg dat dat ook door narcose kan komen . 

Ik hoop (voor je) dat het terug komt! Heel veel suc6 nog meis, x. 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi,

Het is er inmiddels . 

Gr anoniempje 15

Reputatie 7
Badge +15

Hoi,

Het is er inmiddels . 

Gr anoniempje 15

Fijn? !!!!!❤️
Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +5

@Mij_niet_gezien alleen deze is wel heviger dan normaal . Heb meer bloed verlies .

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik weet zo geen super goede zin om te typen  maar toch . Sterkte en ik hoop dat het steeds wat beter gaat met je. Ik leef mee, dit verdient niemand.  Go for it !  😘

Groetjes liefs Julian X

Reageer