Vraag

mishandeld door mijn ouders?

  • 20 February 2020
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik wou vannochtend niet naar school omdat ik me niet lekker voelde maar mn ouders geloofde me niet en toen ging me vader me uit bed trekken, mn dekens afpakken, me aan me armen omhoog trekken en in me gezicht en oren schreeuwen, slaan, schoppen toen heeft mn moeder een emmer water over me heen gegooid en ze hebben geprobeerd om me van de trap te trekken. dit is niet normaal dat begrijp ik zelf ook wel maar wat moet ik doen?


3 reacties

Hallo Een meisje :)

Als je het tegen je leraar verteld krijgen ze geen enorme problemen, er komt wellicht iemand om te praten over jullie thuissituatie en  daarover vraagt je leraar eerst tegen je of hij toestemming heeft om het door te geven aan iemand. Je kan het beste wel vertellen tegen iemand over je thuissituatie want anders lost het toch niet op.

-Dr8gon99

het is nu al weer een soort van over ofzo. ze zijn nog wel boos maar gaan me nu niet meer slaan ofzo. ik ben bang dat als ik het tegen een lerasr ofzo zeg dat mn ouders dan problemen krijgen ogzo en dat wil ik ook niet.

Hoi

 

Wat naar dat je ouders je zo behandelden. Hun gedrag was inderdaad niet aanvaardbaar. Komen dit soort incidenten wel vaker voor?

 

Het lijkt me verstandig om deze gebeurtenis met iemand te bespreken. Kan je terecht bij een vriend(in), leraar of familielid? Deze zouden samen met jou de situatie kunnen overlopen. Eventueel zou je kunnen regelen dat, wanneer de spanning thuis hoog oploopt, je tijdelijk bij een vriend(in) of familielid terecht kan. 

 

Bespreek je situatie daarnaast gerust eens met de Kindertelefoon en Veilig Thuis. In zo’n vertrouwelijk gesprek zou je nuttige info kunnen inwinnen. Alvast verstandig van je om je verhaal op het forum te delen. 

 

Hoe voel je je inmiddels? Heb je verwondingen opgelopen?

 

Gr. Kenshin

Reageer