Misbruikt door mijn vader, oom en leraar

• 18 September 2012
  • 29 reacties
  • 19785 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Voo dat ik mn vrhaal begin wil ik wel zeggen dat ik niet alles vertel dat kan ik nog niet sorry hiervoor 😞! Later volgd messchien nog een vervolg .
Ik ben een meisje van 14 jaar en word misbruikt door mn vader en oom.
Het begon toen ik 11 jaar was en het is nu nogsteeds bezig ik weet niet wat ik moet doen ik ben zo bang ik weet niet wat ik moet doen.
Eest had ik het niet door mn vader raakte me per ongeluk wel eens aan maar ik dacht dat het perongelijk was.. Later kwam hij s' avinds binnen en begon hij aan me te zitten ik schreeude en schopte maar het hielp niet hij was velste sterk. Op mn 12e heeft hijnme voor het eerst verkracht ( meer kan ik daar niet over zeggen is nog te pijnlijk sorry) Later deed mn oom precies het zelfde tot vandaag. Ik heb advies nodug wat ik nu moet doen! Ik ben zo bang mn vader en mn oom doen me pijn en ik durf het tegen niemand te vertellen! Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal!

xxxx Anne

29 reacties

vertel het zoiezo aan iemand!
bel de kinderombudsman
ga naar de politie
vertel het je moeder
ik snap dat je het niet meer op school durft te vertellen, maar bel dan ergens heen
dit moet stoppen!

ontzettend veel respect!!!!
Heb je een mentrix of een mentor?
Als je een mentrix hebt, dan moet je het zeker tegen haar zeggen!!
Als je een mentor hebt en je bent heel bang, dan moet je het tegen een vrouwelijk persoon zeggen(leraRES)!

Meestal doet een vrouwelijk persoon niet tegen een meisje. Denk ik..
Maar in ieder geval; Suc6! en Sterkte!
Ik moest echt huilen van je verhaal, Ook al is dit 4 jaar geleden ik voel toch dat ik moet reageren...( voor de mensen die dit misschien nu meemaken en hulp nodig hebben )

'At the end its gets better and if its doesn't get better its not the end!'

Ik denk dat je hier voor je rest van je leven wel een trauma mee krijgt, je vertrouwen is gewoon beschaamt en je kon er niks tegen doen.

Maar ik denk wel dat t beter kan worden.. er zijn bijvoorbeeld altijd op de kindertelefoon chats/(je kan ook gratis bellen ) waarmee je gratis met iemand kan praten en hij of zij jou advies erop kan geven!

En zoals @nozieva zegt zou je altijd naar een vertrouwenspersoon persoon gaan zoals een hele close vriendin? en sowieso hoef je er niet voor te schamen wat zij zeggen is fout! En niet de jouwe!

Ik zie ook in je bericht dat je sterk bent omdat je hulp zoekt!!!! Houdt dat vast en kijk naar de rest van de reacties voor meer (goede) tips! ;)

Xx Maii
Hey Anna,
Hoe is het nu met je.
Ik heb je verhaal nu ongeveer 4 jaar later gelezen.
Hoe is het nu met je. Is het al gestopt, die verschrikkelijke dingen.
Welke maatregelen heb je genomen.
Sterkte verder. Ik leef met je mee.

Liefs Ano9090

Reageer