Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

misbruikt door mijn ex

ik ben sexueel misbruikt door mijn ex en ik weet niet wat ik nu moet doen? ik durf geen aangiften te doen. wat moet ik nu?

5 reacties

je moet niet bang zijn om het tegen de politie te gaan zeggen bij mij is het gelukkig nooit gebeurt maar zoon dingen doe je niet je bent veel meer waard dan dit!!!
Weten je ouders dit? want dat moeten ze wel echt weten! Vertel het ze gauw. Maar ik snap dat dat heel erg moeilijk is. Schrijf het anders op in een brief. Wat er is gebeurd en hoe het is gebeurd. Dan hoef je ze het niet te vertellen want dat is erg moeilijk mar dan weten ze het toch. Dan kunnen jullie samen naar de politie. Of als je dat echt niet wilt kunnen jullie samen een andere oplossing bedenken!
Hoi.

Je zult het toch moeten doen! Het hoeft natuurlijk niet alleen. Vraag je ouders of je broer & je zus!
Schaam je er niet voor, alleen die ex moet zich schamen
x
eerst je ouders inligten en dan aangifte doen!! je ex hoort zich diep te schamen!!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen