Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

mijn vriend wordt geslagen

• 24 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
mijn beste vriend wordt thuis geslagen, zijn moeder ook. maar ze willen geen hulp krijgen of vluchten omdat ze nog van hem houden. ik ben zelf naar zn huis geweest en toen logen die ouders ook, die moeder loog mee omdat ze bang was voor de vader, je zag de angst gewoon in dr ogen. ik weet echt niet wat ik nu moet doen want aangifte ofzo willen ze niet. help me alsjebliefd?

3 reacties

zorg er voor dat je die vriend laat weten dat je er altijd voor hem bent en dat mocht er iets plaats vinden hij altijd naar jou toe kan komen. er is een topic met iemand die ongeveer het zelfde probleem heeft als jij http://forum.kindertelefoon.nl/thuis-familie-34/beste-vriendin-word-mssn-geslagen-10300/ misschien dat jullie er samen uit kunnen komen.
mn vriend wilt niet dat ik erover praat met hem, hij denkt dat hij het zelf allemaal aan kan , en als die geslagen wordt blokkeert die het of slaat die terug.. maar ik vind dat juist geen goede oplossing. hij wilt zelf wel aangifte doen alleen zijn moeder wilt dat niet dus laat hij zich door haar beinvloeden..
Bel de politie dat is echt het beste, straks slaat die vader door.

Reageer