mijn vader mishandelt mij

  • 3 November 2011
  • 29 reacties
  • 4656 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik was 5 jaar en had het thuis niet even goed als de andere kinderen, ik was niet eenzaam ik had vriendinnen waar ik wel is mee speelde. ik was buiten aan het spelen ik keek op de klok en schrok oeps ik ben te laat ik rende snel naar huis, papa was woedend hij warmde een pan op die was heel heet daar moest ik mijn kleine handjes opleggen.. ik huilde tranen teveelnmijn handjes helemaal verbrand! pas als ik mijn handjes erop kon leggen zonder te huilen mocht ik naar mijn kamertje, ik stopte mijn verdriet weg van binnen huil ik.... mijn armen hangend langs mijn lijf alles deed pijn papa duwde me opzij weg jij!! ik liep de trap op mijn gezucht veilig achter mijn haren verborgen. kroop ik onder mijn deken ik deed mijn ogen dicht ik wilde pas wakker worden als alles voorbij is! ik kreeg geen avond eten dat ben ik niet waard, s`ochtends ik was zo moe maar toch ben ik vroeg op gestaan alles ging langzamer ik wilde niet eten en ben terug in mijn bed gedoken ik wil er niet meer zijn. ik hoorde voetstappen ik hield mijn adem in....... hij schreeuwde je komt te laat en trok met een ruk de deken van me af en trok me uit bed hij schreeuwde dom kind weg hij schopte me de trap af weg ik rende de deur uit gooide de deur met een klap dicht, ik bleef achterom kijken was zo bang dat hij me achterna kwam. op school ik zag de juf kijken ze had ietsdoor maar zei niks! ik ga niet naar huis fluisterde ik zacht de bel ging toch ben ik weer gaan afspreken om afleiding te zoeken we speelde verstoppertje entikkertje ik was even alle onrust vergeten de moeders kwamen mijn vriendinnen ophalen oeps de tijd helemaal vergeten en rende snel naar huis hij stond al klaar met de pan.. ik gilde help stop alsjeblieft! ..... op weg naar mijn kamertje i; hoorde papa en mama ruzie maaken ik kon niks dan huilend op mijn bedrand tezitten de rillingen over mijn lijf. de deur werd woest open geslagen hij was woedend greep me bij mijn keel en sleurde me door de kamer. ik voelde niks meer alleen verdriet ik kon niks meer alleen huilen hij liet me vallen op de grond. even werd alles zwart! ik probeerde langzaam optestaan maar sta zo stuntelig dat ik me weer liet vallen. geen kracht meer geen moed meer geen hoop, niks!!!

29 reacties

Je moet echt hulp zoeken meid, jeugdzorg, politie misschien. Want dit kan niet!
Het zal moeilijker voor je zijn omdat je vaders degene is die jou dit aan doet! Jij moet dringen hulp hebben! Ga naar de mentor/juf. Vertel het haar. Desnoods vertel je het aan je vriendin en vraag je of zei hij een docent kan vertellen. Dit mag niet. Dit kan niet en dit hoort niet. Jij verdient dit niet meid! Praat er snel over met iemand want dit moet stoppen!



Dit bericht is verwijderd i.v.m. het schenden van de huisregels.
Jongens doe ff normaal! We zijn hier iemand aan't helpen met iemands probleem, dan ga je niet zielig lopen doen!! Komop zeg!
Kom hou jullie een beetje in! Dit meisje heeft al genoeg aan d'r hoofd he. Ze heeft al zo'n enorme heftige dingen mee gemaakt. De een vind het opvoeding en de ander vind het mishandeling. Je mag vinden wat je vind, maar laat elkaar een beetje in z'n waarden.
ik zou desnoods naar je vriendin gaan , daar vertellen + vragen te logeren , nee Smeken! , en dan met moeder vriendin naar politie gaan
Inderdaad. Het mag zeker niet. Dat is zeker mishandeling. Maar ik zou toch eens luisteren naar vriendinnen wat zei zouden doen als ze het meemaken?
Probeer er snel iets aan te doen.
Dit bericht is verwijderd i.v.m. het schenden van de huisregels.


Doe ff normaal de een slaat harder dan de ander.
@nazlee dus omdat de een harder slaat is het slaan met de stok minder erg?<br />
kom op niet zo aanstellen we hebben allemaal een kutjeugd hoort bij de opvoeding, worden mensen hard van


Nee maar jij zegt mijn vader slaat me met een stok en ik ben toch ook niet aan het janken.
Waar slaat dat op?
Als ze wilt huilen mag dat.
sterkte meis, je moet eens met iemand erover praten, ik wens je beterschap, en sterkte
??? ik snap het niet ... dan heb je dit en dan dat ik snap het onderwerp niet.ik sap jou niet. en als jouw vader echt spygische problemen heeft en daardoor zijn handen niet thuis kan houden... dan slaat hij en wacht hij niet heel rustig af . ik heb ff gekijken en hij zou dan dit moeten doen: hij slerde haar door de deur en sloeg haar met een pan. ook heel zielig natuurlijk. maar niet dat hij daar heel lang en rustig staat te wachten. en een vraagje::::::::::: als je je handen erop moest leggen tot dat je niet meer hoefde te huilen dan verbaranden je handen toch? enzo heb jij allemaal van die rare verhalen . als je ze leest zijn ze zielig maar lees je ze twee drie keer dan is het raar en niet logisch. en slaat of schopt hij nu ook....... mijn vader heeft mij ook mishandelt het was niet leuk..... maar dat kwam door een vriendin van hem.... hoe zit dat met jou vader he??????ik wil het wel graaag weten.

nu denk je vast je hebt geen medelijden ( ECHT WEL ) en je snapt het niet!(MEER DAN JIJ DENKT) en ik heb ook een paaar verhalen over 10x zelfmoord.... maar ik weet van mezelf ik ben spygisch niet in orde ik moest daar als hkind ook veel heen. en als baby en als dier kun je dingen aanvoelen een soort 6e zintuig. dat heb ik nu nog sneeds:S (soms) maar ik heb echt 10 sneeen in mn arm desnoods stuur ik er fotos van. dus ik weet eht hoe het is als je vader je heeft geslagen zelfs zo hard bij mij dat ik het heb verdreven en ern iets meer over weet. wat wel goed is om zoiezo de kindertelefoon de BELLEN en dan het nummer van de kinderbescherming te vragen

succes spyschisch niety in orde suus xoxox
@susan-186 ik snap jou niet!!!


en ja die verbranden! zo uit hij zijn woede zijn onmacht! ik weet toch ook niet waarom hij dat doet!!? ik vraag er niet om.!!!
dit zijn geen rare verhalen dit zijn dingen die ECHT gebeuren!!!!(jij bent een raar verhaal als je zo doet) niet erg aardig.... mijn vader is ziek in zijn hoofd! ik denk nu ook dat je psyschisch niet helemaal in orde bent!!!
dat het ik gedaan,dat ook gebeld maar nee niks gebeurt er niks veranderd er!!! NIKS
dat is dan kaulo irritand voor jou biatch
@Bavonwh vanwaar die rot opmerking??!!!
Hoi Noortje,

Wat jou vader je hebt aangedaan valt onder kindermishandeling. Je kunt het beste aangifte doen of in ieder geval met iemand praten waarmee je goed kunt opschieten.

Met vriendelijke groet,
Helper
bedankt dat probeer ik maar is nog niet zo makkelijk
Je was toen vijf... Mag ik vragen hoe oud je nu ben?
@ Aapie 16 en het gebeurt nog steeds hij slaat en schopt me nog steeds!
bel de politie, jeugdzorg, loop weg geef hem aan iets! Dit kan niet.*
Het mag gewoon niet, probeer er met iemand over te praten!!

sterkte!!
GA NAAR DE POLTIE ASJEBLIEFT jeugdzorg wat dan ook je moet naar de politie gaan!! dit is een nood geval!!!!
Dit is echt vreselijk!!! Ga hier mee naar mensen die je kunnen helpen!!
ZOEK HULP!
je moet echt hulp zoeken,
het kan zo niet verder,
het kan altijd anders aflopen,
bel naar dekindertelefoon of kijk eens op de site www.1712.be
het is misschien wel een belgische site,maar het kan je wel helpen
of ga op school met een vertrouwingspersoon of clb praten
maar zo kan het echt niet verder
ik ban ook zwaar mishandeld geweest,en misschien had ik hier niet meer gezeten.
echt waar,zoek hulp
groetjess
nog veel sterkte x

Reageer