Mijn soort loverboy

  • 22 January 2017
  • 14 reacties
  • 1944 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee allemaal, ik zit ergens mee en het vreet me vanbinnen op. 2 jaar geleden raakte ik in contact met een stel jongens waarvan 1 mijn vriend was je leert steeds via via kennen. In die tijd tot vorig jaar ben ik verkracht en misbruikt door mijn vriend en zijn vrienden. Ze hebben mij mishandeld daarbij. Ook ben ik in elkaar geslagen omdat ik ze heb geblokkeerd en probeerde er mee te stoppen. Ze wisten namelijk alles van mijn familie en daar dreigDen ze mee. Die avond waren zij ook op het feest en namen zij mij ten razen. Hierdoor heb ik hersenletsel en ben ik nogsteeds in behandeling van een revalidatiecentrum waar ik ook slaap. Een maand geleden heb ik alles verteld aan mijn psycholoog en mijn familie weet het ook, ik schaam me maar ze helpen met goed. Ik zit nu in een diepe depressie en de jongens hebben weer mijn nummer, geen idee hoe. Nu wilt het revalidatiecentrum en mijn familie dat ik naar zo'n instelling ga voor meiden die te maken hebben met loverboys. Ik heb al aangegeven meerdere keren dat ik het niet wil, omdat ik het niet nodig vind, mijn depressie daar word al aangewerkt en als ik daar heen ga ben ik een jaar lang niet thuis en ik ben nu ook al 3 maanden niet thuis. Mijn moeder begrijpt het niet, waardoor we velen ruzies hebben. Ik mag nergens alleen naar toe. Ik word er gek van, wat moet ik doen ik weet het echt niet meer.
Bedankt voor het lezen en sorry voor het lange verhaal
Xxx isabeau

14 reacties

Kun je je moeder vertellen wat je dwars zit?

Waarom vindt zij het nodig dat jij naar dat revalidatiecentrum gaat?
Ik vind het wel vreemd dat je dan een heel jaar in zo'n revalidatiecentrum moet blijven.
Kan je dan niet weg als je het gevoel hebt dat het niet helpt?
@menspersoon bedankt voor je reactie, ik heb het haar vandaag verteld en ze wilt vanwege mijn veiligheide en mijn dingen waar ik aan moet werken. X isabeau
@thoughts ik was vandaag in het ziekenhuis en ze willen dat ik er ga kijken dus ik ben druk aan het zoeken voor een andere oplossing x isabeau
@menspersoon het is geen revalidatiecentrum daar zit ik nu, het is een instelling voor mensen die te maken hebben/hadden met loverboys en dat duurt 9/12 maanden x isabeau
@spanktank die heb ik zeker zelfs meer dan dat. Maar de politie doet niks. Ben er al geweest, bedankt voor je reactie x isabeau
Hee sorry tijdje niet online geweest. Ik heb 9 maanden ergens gezeten voor mijn veiligheid. Het gaat wel beter x isabeau
Hey

Heftig verhaal zeg!

Wel fijn dat je hulp krijgt voor je depressie enz.
Wat vervelend dat je dan zolang uit huis moet.
Kan je misschien bespreken om hulp te krijgen waarbij je wel thuis kunt zijn?


Groetjes


Thoughts
hey ik heb een vraagje aangezien dit een heel heftig verhaal is... ben je nu een soort van oké en gaat het beter of....
Indien je bewijs hebt van ook maar iets van hun daden, doe aangifte.
Je moet geduld hebben , als er niks gebeurd na zoiets kom je er nooitmeer vanaf ... Dus heb geduld ze proberen je te helpen

Succes meis!!

Xxx.


P.S ...Srry k bedoel t niet stom.hoor??
Je moet zorgen dat je volwassen over komt met dit soort dingen, zet punten op een rij, zowel voordelen als nadelen zo weten ze dat je er heel goed over nagedacht hebt, zorg dat je zelfverzekerd overkomt, ik snap dat dat een ding kan zijn als je depressie hebt maar het is cruciaal als je echt niet naar zo'n instituut wil, laat zien dat je je bewust bent van de consequenties en vertel waarom, dat is alles watje kan doen, maar het belangrijkste is doe punten opschrijven, voor en nadelen
hey ik heb een vraagje aangezien dit een heel heftig verhaal is... ben je nu een soort van oké en gaat het beter of....idd

Reageer