mijn ouders slaan/schoppen me elke dag

• 28 maart 2012
  • 30 reacties
  • 2907 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nogal ruzie met mijn ouders,
ze slaan/schoppen me zo'n beetje iedere dag, en ze schelden me altijd uit.
Soms dwingt m'n vader me om met hem naar bed te gaan.
Ik voel me echt heel kut hierover, en ik heb echt geen idee wat ik moet doen.

Mijn vriendinnen zien dat het niet goed met me gaat, ze vragen telkens wat er aan de hand is.
Ik kan het ze echt niet verteellen, nu beweren ze dat ik lieg enzo, en nu raak ik ze dus kwijt.
Ik heb nu via Omegle een aantal mensen ontmoet die wonen in de USA, Pakistan, Noorwegen en India, op een veilige afstand dus.
Ik kan wel goed met hun praten, maar ze zeggen allemaal iets anders.
De man uit India zegt dat het heel normaal is als je ouder je slaan.
Maar de jongen uit de USA zegt dat ik de politie moet bellen.
Ik vraag me af, als ik de politie bel, wat gebeurd er dan? Zullen ze me raar aankijken? Of zullen ze me laten verhuizen naar een heel ander gezin? Of naar een gesticht?
Ik red me nu wel, Ik ben Emo, dus ik snij mezelf gewoon als ik het niet zie zitten. Ook gebruik ik mijn potlood om mijn gevoelens te tekenen. En muziek helpt me altijd. Maar toch heb ik soms echt de neiging om mn mes in mn nek te zetten in plaats van mn pols. En ik ben ook al minder/niets gaan eten.
Weet iemand wat ik moet doen?

30 reacties

Snijden is echt de allerslechtste oplossing
hoi blackmystery,

wat jou ouders doen is gecht niet goed. ze mishandelen je ligamelijke en hij mishandelt je seksuweel. bijde mach echt niet.
als ik jouw was zou ik naar de politie gaan, contact opnemen met bureau jeugdzorg (http://www.bureaujeugdzorg.info/home/) of vertel het aan een vertrouwings persoon op je school

hoop dat je er wat aan hebt
groetjes quinn
Ik zal kijken of ik er wat aan heb.
Dank je x
Pffff gaat je vader dan ook echt seks met je hebben? Dat is echt triesr..

Ik hoop voor je dat het over gaat!
Dank je xx
Mr heeft je vader echt seks met je? VERSCHRIKKELIJK!
Het maakt mij niet veel meer uit eigenlijk, ik ben tog niks waard.. ;S
Tuurlijk wel! IEDEREEN is wat waard! Dat je vader seks met je heeft is echt verschikkelijk! Wil je me misschien ff mailen? dat is niet mijn echte email maar dan blijven me gegevens HIER privé. Plz mail me even want straks wordt je depressief ofzo :O

Reactie gewijzigd door kindertelefoon vanwege het vermelden van emailadres.
Ik heb je gemaild.. x
praat met mensen
maar zorg dat je weg gaat uit de sititatsie
zoek iemand dicht bij je die je vertrouwt vertel je verhaal meid het komt allemaal wel goed
ik ken je niet maar ik weet dat je heel speciaal bent xhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png
Dank je xx
Heftig verhaal maar je moet een ding weten je bent wel wat waard heel veel zelfs en je moet het je zelf echt niet kwalijk nemen !

Ik zou iemand in vertrouwen nemen die je kan helpen want anders gaat het niet goed Sterkte en succes meid !

xxxNoaa
Dank je xx
Heey,
Verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd bij jou thuis.http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png
Het is echt wel kindermishandeling, lichamelijk, seksueel en geestelijk.
Als je vriendinnen je niet geloven, zijn het geen echte goede vriendinnen, die overal voor je klaar staan.
Ga naar de politie, dit is zeker mishandeling en ook verkrachting.
Ze zullen het echt niet raar vinden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Heel veel succes!!
Anoniem
Heey,
Jij doet egt niks verkeerd hoor.
Het is egt niet jouw schuld en je bent zeker heel veel waard.
Als je denkt dat dat niet zo is, heeft dit mij soms geholpen:
Ga voor de spiegel staan en zeg tegen je zelf:
ik ben geweldig (heel vaak)http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/cool.png
Ik doe niks verkeerd
Het is niet mijn schuld
Ik ben geweldig
Heeft mij geholpen, ik hoop dat je er wat aan hebt.
x anoniem
je bent speciaal!http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png
Ik durf echt niet naar de politie,
maar bedankt, ik zal wel wat proberen

xx
heey,
Snijden heb ik ook gedaan en het lost niets op, wat je ouders doen is niet normaal NIET NORMAAL! ik ben ook mishandelt. En geef toe, je voelt toch dat het pijn doet en verkeerd is? Je moet met de kindertelefoon bellen en miss de opties overwwegen om ze aan te geven. Dit is pure mishandeling en als je vader met je naar bed wilt ook misbruik. Dat is bestrafbaar en onacceptabel! Met je beste vriend/vriendin of je meest begripvolle vriend(en) kun je hierover praten. Geloof me maar dat is een enorme steun! en als je de politie belt kan het zijn dat je bij andere familie of bij je voogd of bij vrienden of pleegouders gaat wonen. Je mag hier zelf ook wel wat over beslissen.
Veel succes en doen wat je hart je zegt.
ps en please stop met snijden, het helpt je niet en werkt verslavend, pleeg ook geen zelfmoord er zijn hier veel reacties van mensen die je niet eens kennen maar nu al om je geven!
Lieve Blackmystery. Dat is het zeker! Dat van die gast uit india is dat misschien gewend daar mag het maar hier niet. En dat wat je vader doet is VERKRACHTING!!! (of aanranding of hij foet iets anders dan seks met je hebben.) Ik zou erover praten of het advies en meldpunt van kindermishandeling bellen ik zoek het nummer wel op en stuur het je in een bericht xxx Hannes
heey dit is MISHANDELING EN INCEST
ik zou als ik jou was nu METEEN naar de politie gaan
en wat je vader betreft ik had 'm allang een trap in 't kruis gegeven(dit mag alleen ter zelfverdediging, en in dit geval is 't zelfverdediging)
grtz. Esmee
ps. ik hoop dat dit je helpt, en dat je nu je ouders aangeeft!!!
Doe aangifte omdat:
1 het is NIET normaal als je ouder je uitschelden;
2 of slaan
3 of dat je vader met je naar bed gaat!
Ze zullen je niet raar aankijken, maar ik denk wel dat je niet meer thuis kan wonen.
Dit doet pijn, maar het is wel het beste voor je...
En pleeg please geen zelfmoord, want zoals IkGeenJeHulp al zei: iedereen is wat waard, en er zijn mensen die kapot gaan van binnen als je dood bent.

Heel veel sterkte. xx
Hee!
Jeetje, ik schrik een beetje van je bericht. Je moet weten dat wat je ouders je aandoen echt niet normaal is, en ik denk dat het heel belangrijk is dat je uit deze situatie weg gaat.
Thuis hoort een veilige plek te zijn waar jij rustig kan opgroeien, niet waar de spanning alleen maar hoger oploopt. En dit kan zelfs zo erg uit de hand lopen dat jij er een posttraumatische stressstoornis door kan oplopen.
Misschien is het handig dat je contact gaat zoeken met bureau jeugdzorg of een andere instantie die jou goed kan helpen? Je zou met de kindertelefoon kunnen chatten of bellen tussen 2 uur 's middags en 8 uur 's avonds. Die kunnen jou verwijzen naar bureau jeugdzorg. En wat er dan gebeurd? Tja, daar heb je zelf ook veel inspraak in, dat kan ik je wel verzekeren, want ik spreek uit ervaring. Je moet niet bang zijn voor de toekomst, je hebt het zelf in eigen handen.
Geloof vooral in jezelf en probeer de positieve dingen uit het leven te halen.
Het komt echt goed, ik geloof in je!

Succes!(:

Liefs, Maris
de politie bellen helpt meestal zoeken ze dan je vader op en ondervragen ze bijv. school dan vragen ze of je vaak blauwe plekken hebt enzo en als ze denken dat ze bewijs hebben kunnen ze je ouders oppakken en je overplaatsen naar een pleeggezin http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png sterkte verder
ik vind het raar dat je vraagt of dit mishandeling is? dat wist je heus wel.
als je niet met een vertrouwens persoon wil praten, of niet naar de politie wil gaan, hoezo snij je jezelf dan wel :S ?
je zegt; ik ben niks waard, niemand vind dat over zichzef, als je aandacht te kort komt kun je dat ook gewoon zeggen.
ik geloof je wel, maar doe er iets aan, jezelf snijden is belachelijk als je dat doet ben je ziek in je hoofd & moet je mischien annoniem naar een psychiater gaan.
suc6 x
hoi blackMystery
wat je ouders doen in echt niet goed.
ze mishandelen je mentaal en fysiek,en ook op sexueel vlak.
je moet dringend hulp gaan zoeken
ga naar de jeugdzorg of praat er met een vertrouwenspersoon over.
je snijdt je ook.dat is geen goed teken
ik weet hoe het voelt
maar snijden is geen oplossing
je bent voor even van die innerlijke pijn af,
de je doet je dan lichaamlijk pijn
het nadeel is,littekens verdwijnen zelden of nooit.
ik heb ook littekens op mijn armen,benen,...
ik schaam me er rot voor
maar ik kan de tijd niet meer terugdraaien.
je moet weten dat als je zo verder gaat,het uit de hand kan lopen.
maar echt waar,zoek hulp,wand je verdient het.
veel sterkte

nadia-xx
Ik denk dat je er met iemand over moet gaan praten. Het is niet goed dat je vader je zo misbruikt, dat is mag niet. Tuurlijk ben je wel wat waard. Iedereen is wat waard. Misschien kun je met iemand op school praten?

Reageer