mijn moeder slaat me

  • 12 July 2022
  • 8 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi,

ik doe mavo ik zit nu in de 2e. mijn cijfers zijn oke ze zijn niet heel goed maar ik ga gewoon over. als ik een keertje een 5 haal of gewoon onder de 6 dan slaat mijn moeder me heel erg hard. ze slaat en schopt me o zo gooit schoenen bijvoorbeeld naar me. ze slaat me meestal in mijn gezicht. ik moet dan elke keer huilen en dan zegt ze hou je mond. ze scheld me heel de tijd uit. ik zit nu in toetsweek en ik weet niet wat ik moet doen. ik durf niks tegen haar te zeggen. ze is NIET een persoon die comuniceert. HELP ME AUB! ik heb geen idee wat ik moet doen


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @helpmepls ,

 

wat naar om te horen wat er gebeurt bij jou thuis! Dat is niet normaal, ouders mogen hun kinderen niet slaan en niet uitschelden.

Als je wil, dan kan je bellen of chatten met De Kindertelefoon om samen met de medewerker te bespreken hoe je je situatie kan verbeteren. We zijn elke dag geopend van 11:00 tot 21:00 uur.

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +9

Zeg het tegen je vader misschien kan hij er wat aan doen 

Reputatie 1
Badge

Hi! 
 

Natuurlijk is dit echt niet normaal! Jammer genoeg willen ouders dat je het beste van het beste haalt. Als er dan allemaal tienen in jou rapport staan en maar 1 vijf. Dan worden ze helemaal boos bij sommige kinderen. Maar weet je vader (of iemand anders) dit of zit je moeder te slijmen dat je dit niet mag doorvertellen omdat je je moeder anders “heel verdrietig maakt
 

Reputatie 7
Badge +9

Hoe gaat het nu???

Reputatie 1
Badge

het gaat nu wel beter bedankt voor het vragen

Reputatie 1
Badge

mijn vader is overleden en de rest van mijn familie zegt dat ze moet stoppen maar gaat ze alsnog door. gelukkig is ze nu gestopt

 

Reputatie 1
Badge

Gelukkig ik hoop voor je dat ze niet nog een keertje doet

Badge

-onnodige quote verwijderd kindertelefoon-

Als dit nog steeds gebeurd dan moet je gewoon met veilig thuis bellen of chatten want dit mag je moeder echt NIET doen en als jij slechte cijfers haalt dan komt het gewoon door de stress die je hebt van je thuissituatie en daar kan je echt niets aan doen . PS: ZOEK ALSJEBLIEFT HULP ZODAT DIT GEWOON NIET MEER GEBEURT GA NAAR DE SITE VEILIG THUIS HUN KUNNEN JE HELPEN GA DA DAT ALSJEBLIEFT DOEN EN DAN HOOP IK ECHT DAT HET DAARNA NOOIT MEER GEBEURT .  liefs anoniem😍

Reageer