Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Mijn moeder slaat me

• 7 september 2017
  • 1 reactie
  • 2407 Bekeken

Hee.. ik heb een echt probleem en ik weet niet wat ik kan doen.
Mijn ouders en zussen zijn mijn engige familie want met de andere leden heb ik geen contact..

Ik ben het zat dat mijn moeder bijvoorbeeld ineens aan tafel of als ze tjuis is, me beledigd Ondat ze chagarijnig is.
Dan zegt ze dat ik een slecht kind ben en dat ze zeker weet dat ik slechte dibgen doe op school of dat ik gestoord in Mn hoofd ben.

Vandaag 10 minuten geleden zat ik aan tafal en zei ze die dingen en werd ik natuurlijk boos en zei dat het niet zo is. Ze schreeuwde naar me en kwam dreigend naar me toe en zei dat ik respect moet toenemen enzo terwijl ze me elke x zelf beledigd. Toen ik dat zei kwam ze naar me toe en trok aan Mn haat me op de grond en schopte me en kneep me.. ik raakte in paniek en schreeuwde dat ik me niet laat slaan en gaf een schoo terug uit verdediging, ze werd lijper en begon meer te svhoppen Wn schoppen. Mn vader sprong er tussen

1 reactie

Haaihaai,

Wat een heftig verhaal zeg! Wat natuurlijk belangrijk is om te beseffen is dat dit nooit jouw fout is en dat dit in ieder geval niet normaal is! Als ik jou was zou ik proberen rustig met je moeder en je vader erover te praten, waardoor het zo gelopen is en hoe jullie het samen op kunnen lossen. Je zal hier vast heel erg van geschrokken zijn, dus je kan altijd je verhaal helemaal kwijt bij de kindertelefoon zelf.

Mocht het nou vaker gebeuren en er verandert niks dan zou ik ook hulp inschakelen van familie, school, de kindertelefoon of de instantie veilig thuis die kinderen heel goed kan helpen met zulke problemen! Het is inmiddels al bijna twee weken geleden dat je dit hebt geplaatst, dus ik hoop dat het alweer beter gaat met de situatie!

Fabian

Reageer