Vraag

mijn moeder heeft me net bijna vermoord

  • 27 December 2018
  • 5 reacties
  • 605 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal.
mijn moeder heeft me net verrot geslagen.
ik was mijn bibliotheekpas kwijtgeraakt. ik was aan het zoeken, en ze komt binnen. Ik ga je hElPeN!!!
ik zeg dat ik dat niet wil, en dat ze weg moet gaan. ze begint te huilen en draait alweer helemaal door, slaat me, probeert mn oren er af te trekken en trekt plukken haar uit mijn hoofd. vervolgens trekt ze een la uit mijn bureau, smijt hem door de kamer en gooit hem vervolgens op het bed, duwt me er tegen aan en slaat me weer, waardoor mijn hoofd nu bloed. ze doet dit af en toe, en soms kan ze ook lief zijn.. maar alleen als haar iets niet bevalt... wat kan ik hier aan doen?? en is dit normaal ._. ik ben ook pleegkind, en woon al bij haar vanaf baby...

5 reacties

Hey, ik heb de eerste 2 zinnen gelezen en ik denk dat je dit schrijft puur uit woede, haat of wraak. Als mensen een ruzie uit details uittypen, dan is dat gwn echt uit woede. Vergeet niet dat er een wonderful leven op je wacht daarbuiten en je moeder je daarmee heeft geholpen en gaat helpen. Je moeder houd van je en jij ook. Het komt goed💙
Mijn vader is soms ook zo; dan is die heel boos en dat doet ook met dingen gooien en slaan enz mr daarna bieden we onze excessen aan elkaar aan het is het weet goed. Oh God wat een schatje is hij toch. Ik hou echt van hem
Hoi

Niet ok dat je moeder dit doet. Ze mag haar gevoelens niet op jou uitwerken.

Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan. Deze kan naar je verwondingen kijken. Daarnaast kan je er praten over hoe het er thuis aan toe gaat. De huisarts heeft beroepsgeheim, en mag dus niet zomaar doorvertellen wat jij hem of haar vertelt.

Als je aanvoelt dat je moeder erg boos wordt, kan het goed zijn om confrontatie te vermijden. Op een moment dat je moeder vol emotie is, is het mogelijk dat ze niet vatbaar is voor bv. een gesprek. Op zo'n momenten lijkt het me van belang dat je je eigen veiligheid garandeert.

Kan je hier met iemand over praten? Een vriend(in) bijvoorbeeld, je mentor, een buur, of een familielid? Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon. De KinderTelefoon kan je, als je dat wenst, doorverwijzen naar verdere hulp. De organisatie Veilig Thuis kan je ook helpen.

Groetjes
Kenshin
Beste xsempemx

wat heftig om te horen .
dit is niet normaal .
dit hoort bij kindermishandeling .
je kan naar veilig thuis gaan .


groetjes annoniempo
Reputatie 5
Badge +4
heftig sterkte
dit is een echt nacht merrie

ik kan niet veel zeggen de andere reacties staat in wat je moet doen

nogemaals sterkte meid

Reageer