Vraag

Kat schoppen

  • 28 October 2020
  • 7 reacties
  • 279 Bekeken

Badge

Hallo allemaal mijn vriend Leon dreigt telkens om mijn kat te schoppen en ik vind het helemaal niet leuk. kan iemand vertellen hoe ik hem stop plsss help!!!


7 reacties

Hey Pricila, heel vervelend om te horen. Mocht het voor ver komen dat er echt wordt geschopt of geslagen of iets dergelijks, kan je daar een melding van maken  op de site https://www.dierenbescherming.nl/contact/dier-in-nood/meld-dierenleed of bel naar 144.  

Wat is eigenlijk de reden waarom hij daarmee dreigt als ik vragen mag?

Badge +1

Als hij dat soort dingen doet moet je je is afvragen is dat een ECHTE vriend. zeg hem dat maar is.

Reputatie 1
Badge

sla hem zo hard op ze bek dat hij moet huilen en nooit meer je kat bedreigt

 

Badge

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Reacties op het forum zijn positief.

Hey! 

 

Wat naar dat jouw ‘vriend’ zegt dat hij dit wilt doen! Ik zou het hierover hebben met jouw ouders. Zij kunnen dan eens met de ouders van Leon gaan praten, dat zou zeker wel kunnen helpen. 

Ik zou ook wat minder met Leon omgaan, hij lijkt me niet zo’n fijne vriend voor je.

 

Groetjes

Lot

Hallo allemaal mijn vriend Leon dreigt telkens om mijn kat te schoppen en ik vind het helemaal niet leuk. kan iemand vertellen hoe ik hem stop plsss help!!!

Dit kan geen vriend zijn, meer een vijand. Als jullie vrienden zijn en het er niet over willen hebben met volwassenen, kan je beter het contact verbreken.  Je kan het gewoon aan de ouders van leon vertellen en natuurlijk aan je eigen ouders!

 

bai bai

moi

Leer die

 kat alsjeblieft dat die moet gaan krabben wanneer die Leon in de buurt komt.

Reageer