Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

is dit mishandeling?

Ik liep met mijn vriendin buiten en toen kwamen er een paar jongens op ons af en begonnen me te slaan. Ik rende weg maar ze kwamen achter me aan, ik ben toen naar huis gegaan. Valt dit onder mishandeling??

7 reacties

Ligt eraan of ze je echt hebben verwond ofzo
ze hebben me een paar keer in me gezicht geslagen en in mijn maag
wat een losers zeg, als ze je zomaar aanvallen, pff sorry hoor dat vindt ik echt zielig jezus ik zou wel msischien aanklagen
of dit mishandeling is weet ik niet maar als je er blauwe plekken van hebt kunnen ze strafbaar zijn, dus ga dan gewoon naar politie
Dit valt volgensmij onder zinloos geweld. ik zou er zeker een melding van maken.en zowiezo aan je familie vertellen.
Ja idd ik denk ook dat dit zinloos gweld is... Maar kende je ze ergens van ofzo?
ik zou naar de politie gaan het is echt niet normaal zeg het zoiezo tegen je ouders als je dat nog niet hebt gedaanhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/cool.png

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen