Is dit aanranding of mijn eigen schuld

  • 21 May 2018
  • 4 reacties
  • 942 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb al heel lang niks meer gepost want het ging echt super goed met me. Nu zit ik de laatste tijd een beetje in een "dal" (klinkt zo kut, maat weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Op school gaat het ruk, thuis is t niet slecht maar ik krijg het gevoel dat ik niks waard ben, ik irriteer me steeds vaken aan mijn vriendinnen terwijl ze er zelf niet echt iets aan kunnen doen. Ik ben de laatste tijd steeds vaker aan het uitgaan en drinken en roken enzo. Door mijn broers en zussen word ik hoer genoemd. Nou is er een tijdje terug iets gebeurt waar ik erg mee zit. Kijk, ik ben geen heilige maria en vind het leuk om het gezellig te hebben met jongens maar ik ben nog nooit ver gegaan dan zoenen. Maar er is iets gebeurd waar ik mij niet fijn bij voel. Ik was alleen met een jongen en we waren aan t zoenen en verder niks, maar opeens stoptte hij mijn hand in zijn broek zonder dat ik zei dat ik dit wou, ik heb mijn hand toen meteen weer teruggetrokken en gezegd dat ik verder niks wou. Daarna zijn we weer terug gegaan naar de rest. We gingen gewoon beetje verder met zoenen en t voelde best goed, maar opeens stopte hij zijn hand in mijn broek en onder mijn shirt. Ik dacht dat ik wel duidelijk was geweest dat ik niet verder wou gaan dan zoenen. Maar is dit aanranding of is het mijn eigen schuld. Ik heb namelijk het idee dat ik gewoon redenen zoek waarom ik mij zo kut voel. Kan iemand alsjeblieft helpen...

4 reacties

Hi,
Het is geen aanranding en zeker Niet je eigen schuld!!
Het is vervelend dat het zo gaat, ga met hem erover praten en zeg dat je het niet fijn vond. Xx
Hoi,

Allereerst:
Wat jammer dat het weer wat minder met je gaat maar goed dat je een plek hebt om alles neer te ploffen.

Dit is wat ik vond op het internet:
aanranding is: iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen.

Klinkt erg wat jij hebt meegemaakt!
Praat er met mensen over en blijf er niet mee rondlopen!
Het is niet your faut! - nooit -

Ga naar de politie en doe aangifte

groetjes van Maii ;)
( moet nu snel weg..)
Hoi!

Niet fijn dat dit gebeurd is. Het is zeker niet jouw fout. Die jongen deed dingen zonder jouw toestemming. Als je de eerste keer duidelijk bent geweest dat je het niet wilde, is het heel verkeerd van hem later nog eens te proberen. Je bent vast geschrokken, wat begrijpelijk is. Ik vermoed dat je je beter zal voelen als je erover praat met iemand die je vertrouwt.

Het is heel goed dat je hiermee naar hier bent gekomen. Als schrijven voor jou een manier is om je te uiten, kan je een brief schrijven naar je vertrouwenspersoon.

Kan je met je broers en zussen praten? Het lijkt me niet fijn dat ze je hoer noemen.

Groetjes
x
* Zelfs als je er niks van gezegd had was het ook niet je fout hoor!
Aangezien je ook niet gezegd zou hebben dat je het wel zou willen etc
Sommige mensen verstijven gewoon in dat soort momenten.

Oke ik wilde dit even toevoegen ook al is het niet direct bij jou situatie..

Groetjes van Maii;)

Reageer