Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

In elkaar geslagen

• 14 november 2016
  • 4 reacties
  • 635 Bekeken

Heey mensen,

Ik heb zaterdag (afgelopen zaterdag) een korfbalwedstrijd gehad, en hebben gewonnen met 9-3 en was een leuke en sportieve wedstrijd en hebben veel plezier gehad, maar na de wedstrijd toen ik naar huis fietste kwam onze tegenstander naar mij toe fietsen met ongeveer 5 kinderen ofzo en ze hebben me in elkaar geslagen, ik heb een blauw oog en allemaal blauwe plekken nu, mijn team kwam 5 minuten later aanfietsen (10 kinderen) en ze hebben me geholpen en gingen om mij heen staan om me te beschermen tegen dat andere team, en hebben hun een paar klappen gegeven, ze hebben mij in elkaar geslagen omdat ik de topscoorder van het team ben denk ik? Had namelijk 6 van de 9 punten gescoord, wat moet ik nu doen? Ik durf geen wedstrijd meer mee te doen?? Weten jullie iets?

Groetjes van Derp

4 reacties

Badge +8
ten eerste zou ik gewoon verder gaan met wedstrijden
Je kan naar het hoofd van hun team gaan en. Ertegen wat er is gebeurd. Met je team als getuigen en verwondingen als bewijs.
Je kan ook naar de politie gaan.
beste beenderpgamer
het klinkt heel vervelend wat er is gebeurt en het spijt me voor je
maar ik vind dat je niet moet stoppen met de sport die je leuk vind omdat er een paar mensen
zijn die gewoon niet tegen hun verlies kunnen en daarom het moeten verpesten
ik vind het zowiso al heel erg laf dat ze dan met 5 presonen tegen 1 persoon gaan
maar die mensen zijn waarschijnlijk niet goed snik en moeten maar eens een cursus woeden beheersing gaan volgen
ik wil gewoon zeggen dat je door een paar vervelende personen niet de dingen moet laten verpesten die je leuk vind
1 tip die ik je mee kan geven is fiets na het korfballen lekker met vriendjes naar huis en niet aleen is niet aleen veiliger
maar ook veel gezelliger ik hoop dat mijn advies je geholpen heeft en nog veel plezier met korfballen maar hopen dat
je nog veel wetstrijden wint groetjes;)
Heey mensen,

Ik heb zaterdag (afgelopen zaterdag) een korfbalwedstrijd gehad, en hebben gewonnen met 9-3 en was een leuke en sportieve wedstrijd en hebben veel plezier gehad, maar na de wedstrijd toen ik naar huis fietste kwam onze tegenstander naar mij toe fietsen met ongeveer 5 kinderen ofzo en ze hebben me in elkaar geslagen, ik heb een blauw oog en allemaal blauwe plekken nu, mijn team kwam 5 minuten later aanfietsen (10 kinderen) en ze hebben me geholpen en gingen om mij heen staan om me te beschermen tegen dat andere team, en hebben hun een paar klappen gegeven, ze hebben mij in elkaar geslagen omdat ik de topscoorder van het team ben denk ik? Had namelijk 6 van de 9 punten gescoord, wat moet ik nu doen? Ik durf geen wedstrijd meer mee te doen?? Weten jullie iets?

Groetjes van Derp

Je moet doen waar je je goed bij voelt. En je kan nooit stoppen met iets waarvan je houdt

Hold
On
Pain
End's

Groetjes je derpbroer ''sort of''
Ik zou inderdaad naar het hoofd van hun team stappen. Dit is echt belachelijk! Natuurlijk moet je niet stoppen met je wedstrijden, maar zorg er wel voor dat dit stopt.

Reageer