Ik word regelmatig geslagen door een klasgenoot, wat kan ik doen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was vandaag op school en er is een jongen in mijn klas en die slaat mij gewoon soms random. Vandaag ging die wat te ver en sloeg me vol op mijn gezicht (hele dikke plek) wat moet ik nu doen al een bij mijn mentor aangegeven dat hij vervelend doet maar hij zegt de hele tijd dat het perongeluk gaat. Het doet echt pijn kan iemand me helpen?

14 reacties

ha, per ongeluk, goede grap. gewoon aangeven die handel en niks van aantrekken wt hij zegt
xx
Zeg tegen je mentor dat het helemaal geen ongeluk was (vraag anders aan vrienden/vriendinnen of ze willen getuigen). Dit moet wel stoppen, want dit is gewoon mishandeling. 
Dancingqueenie heeft gelijk. Als je zo vaak word geslagen moet je mentor ook wel begrijpen dat dit niet 'perongeluk' gebeurd. Je ouders weten dit ook neem ik aan?
Reputatie 2
Badge +17
Zoiets gebeurd niet per ongeluk en dat mag je mentor eigenlijk ook wel weten. Ik heb zo'n vermoeden dat hij te lui is om er iets aan te doen. 
Je kan ook proberen om naar die jongen toe te gaan en vragen of hij op zijn minst wel zeggen waarom hij je 'per ongeluk' slaat. 
Als je mentor er niets aan doet, ga dan naar iemand anders. Teamleider, vertrouwenspersoon, andere docent of misschien zelfs de rector. Dit hoort namelijk echt niet. 
Ten eerste tegen je mentor zeggen, en later naar vertrouwenspersoon of naar schoolhoofd. Ook moet je er met je ouders over praten, want dit kan en mag niet langer zo doorgaan. Dit is gewoon fout en volgens de wet mag dit ook niet. Deze jongen moet van school worden gestuurd, en zorg er dan ook voor, want dit kan niet langer!
Dank jullie wel ik ga het zeggen tegen mijn ouders en mentor echt bedankt jullie helpen echt
ik word ook regelmatig geslagen/geschopt door (inmiddels) mijn ex-klasgenoten. ik ben 1x zo hard geschopt dat ik iets brak. hier kan je voor naar de politie want het is gwn mishandeling. ik zou er zeker met iemand over praten van school!!!!!
laat even weten hoe t is gegaan!
Ik zou sws terugslaan,
maar aangezien ik nu even een goed advies moet gevenXD
Ik zou naar je mentor gaan, dit kan niet
Hij lost het dan wel op
xx hartjefoood
Same here 😞 😞 😞 😞
Ik was vandaag op school en er is een jongen in mijn klas en die slaat mij gewoon soms random. Vandaag ging die wat te ver en sloeg me vol op mijn gezicht (hele dikke plek) wat moet ik nu doen al een bij mijn mentor aangegeven dat hij vervelend doet maar hij zegt de hele tijd dat het perongeluk gaat. Het doet echt pijn kan iemand me helpen?


Gwn random? Sla hem eens gwn random (niet te hard!)
per ongeluk? What the suf! Schop hem eens 'per ongeluk'!
Weten je ouders het?
geef hem een goede klap laat even weten hoe het gegaan is🆒
heey,

super goed dat je dit deelt.
heb beste wat je kan doen in als hij jou net geslagen heeft naar je mentor te gaan en het hem of haar te laten zien. ook kun je naar de afdelingleiding gaan en aangeven dat je steeds geslagen wordt door je klasgenoot. als dat allemaal niet werkt zou ik de directeur / directrice de situatie uitleggen. Maar nooit terugslaan. dat heeft totaal geen zin. vaak maak je het dan alleen nog maar moeilijker. Geen mensen op hem afstoten zoals vrienden of broer of wat dan ook.

ik hoop dat je er iets aan hebt
succes

xx Michelle
Sla terug 
Roep tegen hem, je niet laten doen. 
Als iemand mij zomaar aanraakt slaag ik meteen terug hoor,
Laat niemand je zo behandelen :mad:

Je kan naar de ouders van dat kind gaan? 

Reageer