ik word mishandeld, lichamelijk en fysiek

  • 1 February 2020
  • 5 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey

 

ik word geslagen en uitgescholden door mijn moeder. Ik moet van haar naar de Havo. Maar ik ben bang dat het me niet gaat lukken. Ik zie sinds kort ook niks positief in mijn leven. Ik moet soms in een toetsweek van 11 tot 5 smiddags leren. Ik krijg dan heel erg lang hoofdpijn dat soms wel 2 dagen duurt. Ik ben hierdoor ook in de war. Heeft iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan?

alvast bedankt!

 

xxx


5 reacties

Heyy

Wil ff zeggen dat dit echt niet oke is , dit is gewoon kindermishandeling! Je moet hier echt met je mentor of een andere volwassene over praten! Het is echt niet oke dat ze je slaat hoor, dit is zelfs strafbaar. Praat hierover met iemand want er moet echt iets veranderen want zo kan dit echt niet! Hoop dat er snel iets aan veranderd

Groetjes

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

thanks ik ga maandag naar mijn mentrix, mijn 2 beste vriendinnen weten dit gelukkig ook al. Wat bedoelde je eigenlijk met strafbaar? Kan mijn moeder hierdoor in de gevangenis belanden?

 

xxx

Heyy

Zo erg is het denk ik niet hoor is ook te zien wat ze je allemaal aandoet, hangt ook ervan af of het dagelijks is  denk ik,  met of zonder reden. Maar sowieso is het niet oké dat ze je slaat daar moet echt iets in veranderen hoor.

Sterkte!

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

Hey

 

het is een soort uitbarsting. Gister hadden we weer ruzie, maar later die dag kreeg ik een schilderset. Ik vind het daardoor erg verwarrend

 

Xxx secretGirl

hey,

Ik hoop dat je er uit komt na het goede advies van andere want dit is inderdaad echt niet oke. Ik denk dat de hoofdpijn uitbarsting van de druk die je moeder op je legt. Misschien komt het ook wel van angst als je die voelt. En je zei ook dat je moeder elke keer aardig en dan weer gemeen doet ik denk dat je moeder het niet wil doen maar soms geen controle meer over zichzelf heeft en daarna spijt krijgt en het goed probeert te maken. Misschien moet je op de momenten dat ze aardig doet proberen om ook een keer met haar te praten.

gr. MM

Reageer