Ik word misbruikt door mijn vader, oom en leraar! Help

  • 20 September 2012
  • 8 reacties
  • 7121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Lieve mensen,

Ik heb er heel lang over na gedacht maar ik heb besloten toch mn verhaal op de site te zetten.
Ik vind dit best moelijk dus ik weet niet of ik alles kan beschrijven.
Ik ben een meisje van 14 jaar en zit in 3 havo.
Ik word misbruikt (nu nogsteeds) sinds mn 11e door mn vader en mn oom. Ik durf dit tegen niemand te zeggen maar hier wel te schrijven omdat dit anoniem is.
Het begon allemaal heel on opvallend ze kwamen soms met hun hand langs mn kont of langs mn borsten (die ik toen nog niet echt had maar toch). Ik dacht dat dit perongeluk ging en ik heb er verder niks over gezegt. Toen ik net 11 was geworden moest ik van mn vader mee naar zn kamer. Hij zei ´´ik heb jou altijd blij gemaakt nu ga je mij blij maken´´ . Hij deed z´n broek uit en ik moest dit ook doen toen begon hij zichzelf af te trekken. Ik begon heel hard te huilen, hij werd heel erg boos en zei dat als ik ook maar iets tegen iemand zou zeggen hij mn zusjes wat aandeed. Vanaf dat moment gebeurde dit elke dag. Veel weet ik hier niet meer van ik leefde toen een beetje als een zombie. Wel weet ik dat mn vader soms z´n vinger of een voorwerp in me stak dat deed heel erg pijn en ik moest toen heel erg hard huilen. M´n vader zei weer dat als ik iets tegen iemand ging zeggen dat hij dan mn zusjes iets aandeed dus ik heb nooit wat tegen iemand gezegd ( nu nogsteeds niet) Op mn 12e kwam mn oom er ook bij en deed hij precies het zelfde als mn vader met precies dezelfde dreigementen. Ik was toen zo bang dat ik in mn bed plaste in de nacht en elke nacht nachtmerries kreeg. Op m´n 13e hebben ze me echt zoals ik dat noem´verkracht´ik moest seks met ze hebben zonder dat ik dat wou ik kan me dit nog heel goed herinderen maar ik kan er nogsteeds niks over zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat ze met z´n 2e waren en dat het verschrikkelijk veel pijn deed. M´n vader en mn oom doen dat allemaal nu nogsteeds 😞. M´n vader verkracht me zeker elke dag (als ik pech heb meerdere keren). En m´n oom komt zo´n 1 keer in de week. Ik leef echt in een hel maar ik kan en mag niks doen ander lopen mn zusjes gevaar. (ze zijn 10 en 12) Ik zou het mezelf nooit vergeven als mn vader en mn oom door mijn schuld hun dit ook aan gaan doen. Maar gisteren is er iets heel ergs gebeurd en daarom heb ik besloten het hier allemaal op te gaan schrijven. Gistere wou ik naar mn lievelings leraar alles vertellen. Ik moest nadat alle lessen waren afgelopen bij hem komen ik vertelde mijn verhaal ik moest heel hard huilen en hij trooste me. Maar toen ging zijn hand onder mn Shirt ik zei dat hij moest stoppen maar dat deed hij niet. Hij pakte me ruw bij mn arm en zei dat hij me nog wel eens ging leren hoe het allemaal moest en dat hij al heel lang naar me verlangde 😞.
Ik ben nogsteeds helmaal over stuur en probeer tussen mijn tranen door het toetsenbord te kunnen lezen. Ik kan er verder niks over zeggen maar ik kan wel vertellen dat hij me heeft v........ en dan hij misbruik van mijn vertrouwen heeft gemaakt. Vandaag durf ik niet naar school vandaar dat ik nu alleen thuis zit en de kans heb om dit bericht te schrijven. Ik weet niet hoe het komt het lijkt wel of ik die vieze mannen aantrek als een magneet! Eerst mn vader toen mn oom en gistere ook al mn leraar. Ik durf niet naar de politie want straks gebeurd er hetzelfde als gisteren. Ik weet het allemaal even niet meer! Maar ik blijf verder gaan voor mn zusjes ik kan niet stoppen want als ik dat doe gebeurd er iets met hun en dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven!!!!!!!!! Ik heb nu in grote lijnen mn verhaal verteld in details lukt gewoon nog niet dat is nog veelste moeilijk. Ik wou ook nog even zeggen dat ik voor alle mensen op deze site repect heb!

Liefs van een bang en onzeker meisje
Anne

8 reacties

heeyy.
Dit moet je echt tegen de politie zegge.
Waar is je moeder? Kan je het niet tegen je moeder zeggen?
Lieve Anne dit is niet normaal hoor.
En je zegt dat je niet wilt dat het ook gebeurd bij je zusjes. 
maar je moet hier echt iets aan doen.
En je zegt : 'Ik durf niet naar de politie want straks gebeurd er hetzelfde als gisteren.' de politie is er juist voor je en doet echt niet hetzelfde met jou als wat die domme kutmannen bij jou doen!.
Gaa hiermee ook naar je directeur als je het verteld van je leraar wordt hij ontslagen en kan je tenminste veilig op school rond lopen.
Ik hoop echt dat je hier wat aan doet en dat je alles durft te vertellen.
Ik leeff met je mee <3

xxx
Hoi !
Ik vrees dat je dit niet meer leest aangezien het van 5 jaar gelden is , maar ik zal toch antwoorden voor het geval dat en om anderen in dezelfde situatie te helpen .
Wow , dit is echt heel erg heftig ! Je moet weten dat dit bij de politie niet zal gebeuren , dat het daar echt veilig is in een groot bureau etc. ! Kan je samen met je zusjes naar bv de leerlingenbegeleiding gaan ?
Echt vreselijk dat je dit moest meemaken ,ik hoop echt dat dit nu al lang gestopt is ! Ik denk aan je !
Liefs , Lot
Hoi!

Sorry, dit is een super late reactie maar ik hoop dat je het nog leest. Wat enorm verschrikkelijk dat dit is gebeurd/gebeurd! Hoe gaat het nu met je? Is het gestopt? Je moet echt naar iemand toe gaan. Misschien iemand van je eigen leeftijd of iemand die je goed vertrouwt. Dit is heel belangerijk! Ook al gebeurd het nu niet meer, hef is goed als je er met iemand over praat en het verwerkt. Bovendien moeten je vader, je oom en je docent straf krijgen! Omdat ze het hebben verdient en omdat meer van dit soort dingen te voorkomen. Aarzel niet, dit is zoooooo belangerijk! Dit laat je toch niet toe?! Ik kan mee heel goed voorstellen dat je dat deed/doet om je zusjes te beschermen, dat is super knap en moedig van je, maar je moet nu de stap zetten om naar iemand toe te gaan. Dat is het beste!

Veel sterkte....
Je moet het aan iemand vertellen. Het is al een goede stap het hier te vertellen, maar praat er over met een dokter (een vrouwlijke als ik jou was) of een politie. De politie en een dokter kunnen heel erg bestraft worden als ze je verkr8en.
Ik ben altijd bereikbaar via zo een beetje alles (ik ben een meisje van 15 dus ja wees maar gerust)

Groetjes best friend of every one Alli

Stay strong gurrll
Heey, ik schrok nogal toen ik dit las.
Je moet hier echt mee naar de politie. Of stap desnoods eerst naar een andere leraar toe (ik raad een vrouw aan). maar als je niet persoonlijk met hem/haar te praten. Schrijf dan een brief of een mail. Informeer ook zeker de schooldirectie.

Ik wens je veel geluk toe en hoop dat dit snel eindigd
Dit is echt een heftig verhaal, als ik jou was zou ik de politie erbij halen ofzoeits
Ik ben echt geschrokken van dit verhaal. Je moet wel naar de politie. Ik snap dat je je zusjes wilt beschermen maar je hoeft niet zelf kapot gemaakt te worden om hun te beschermen. De kans dat ze je zusjes echt wat aan doen is heel klein. Als je naar de politie gaat kunnen die je helpen en blijven je zusjes ook ongedeerd zonder dat jij jezelf op hoeft te offeren.

Reageer