Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik word geslagen met een stok door mijn ouders

• 27 december 2012
  • 11 reacties
  • 1469 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik woort zo vaak Geslagen met Stok Kabel, En Handen
Ik verzet me Zelf vaak, maar tja het zijn me ouders!!
Zelf denk ik aan Dood, Of terwel Aan Allah!!
Ik ben een Kudmarokkaan die niks van het leven snap!!
Ik ben Waardeloos,ik ben het leven niet waard!
Ik hoop dat mensen dit lezen, Die ook geslagen worden!!
Ik ben een strijder, maar ben het niet waard
Ik praat er met Allah liefer over dan met mensen. wand die Veraaden jouw tog!
Ik ben een  Kud mens En zal binnen kord Me Zelf dood Steken met een Mes!😕 Of krijg ik hulp? ik ben eenzaam Durf niks
Kan je mij misschien helpen of tog niet? Ik ben het leven niet waard of wel

11 reacties

ik word NIET geslagen , maar mn vrindin soms en dat vind ik erg maar
zei zegt dat haar ouders van haar houden en ze haar willen beschermen , hierdoor snap ik
het niet meer 
😕
maar ik praat er over met vertrouwde vrindinnen over wat er gebeurt met mn vrindin ,
(ben een moslim maar niet zo sterk:()
suc10
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx medemarrokaan katy perry fan
Niemand is waardeloos, anders had Allah (of god :P) ons niet op de aarde gezet.. <3
Iedereen heeft goede kanten 

Ga naar de politie als je wordt geslagen, want dat is mishandeling

xxsuc6 ❤
doe normaal!!
je bent geen kut marokkaan want geen een marokkaan is kut. praat met allah, bid, vraag hem om hulp. hij kan je echt helpen!
en als je een strijder bent, strijd dan en vecht jezelf hier doorheen, het lukt je wel, allah zal je helpen
Alhamdulillah
wat @halfbloedjex al zegt, allah is altijd bij je en hij helpt je er door heen, bid  hem vraag hem om hulp dan komt alles goed
jij weet waarschijnlijk niet hoe het is om als moslim te bidden voor Allah, het is namekijk heel fijn en het lucht op en je weet ook dat hij je kan helpen.
aangiften doen kan ook maar ik zou beginnen met bidden, en je wil je ouders niet veraden bij de politie als kind. het blijven je ouders en daar zal je altijd van blijven houden.
je bent echt wel wat waard hoor!!!! ik word thuis ook geslagen maar ik verzet me niet meer, ik denk altijd 'nog heel even wachten dan is het voorbij.' 
maar in iedergeval ga naar een huisarts die heeft een zweigplicht dus moet ook niets vertellen als jij dat niet wilt, echt waar geloof me. Zoek desnoods een penvriend of vriendin (ik wel dat best wel worden hoor!) het is echt heel fijn om je hart bij iemand uit te luchten.
denk er over na!!!!

suc6!

xxxjassie
Hey,
Ik denk dat deze reacties hier boven veel met geloof te maken hebben maar ik denk zelf niet dat dit de oplossing is...
Ik zou als ik jouw was de telefoon pakken en politie bellen... of eerst aangiften
Want wat er gebeurd is strafbaar..

Groetjes Dreamwalker
Iederesn is het leven waard.
En ik vind marrokanen best aardig en grappig.
Zij brachten lekker eten naar nederland
Zoek vrienden op en maak lol.
Ik heb niks tegen marrokanen en ik zou er juist eentje willen ontmoeten want dat heb ik nog niet.
Omdat je mishandelt word denk je dat je geen vrienden meer hebt.
Je kan ook bij een ander familie lid gaan wonen als ze in de buurt wonen.
Dan zullen je ouders ook merken dat ze iets fout deden...
Maar mag ik als je je zelf gaat neersteken(wat ik niet hoop) alstjeblieft 1 keer ontmoeten want ik weet zeker dat er een top marrokaan in jou zit.
Je bent wel wat waard! Iedereen is wat waard! 
Zoek hulp (mentor, familie, vertrouwenspersoon, vrienden) of zeg tegen je ouders dat als ze het nog één keer doen, dat je naar de politie gaat!
Ga jezelf alsjeblieft niet neersteken! Vertrouw in je zelf en zorg dat het ophoudt!!!

Heel veel suc6 ermee!!!

xxxxxxxx Flappie
Je hebt gewoon zelfmedelijden.
Zelfmoord heeft helemaal geen zin.
Maar ik las dat je wordt geslagen,
dat is wel waardeloos.. Kindermishandeling?

Maar het beste is: Praat erover met iemand.
Je mentor, een familielid, een vertrouwingspersoon.
met mensen met wie je het beste kan praten.
(Of naar de politie gaan?)

Ik heb verder geen tips of ideetjes te vertellen.

Veel succes!
- nick862nick
Ga naar de politie en vertel wat er aan de hand is. Laat de wonden zien. Je moet hulp zoeken, dan kun je misschien uit huis geplaatst worden en kun je op een fatsoenlijke manier behandeld worden.

Reageer