Ik wil mijn hand eraf

  • 11 October 2022
  • 10 reacties
  • 258 Bekeken

Badge

Ik had de rare gedachten om te zien hoe mijn hand er bijvoorbeeld af gehaald zou worden en ik dat nu wil zien


10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Owke?

Reputatie 2
Badge +1

@MurderMind 

Heyyy!

Wat je wilt is erg heftig. Is er een reden achter deze fantasie? Als het een trauma is, kan je dit beter verwerken bij een psycholoog dan je hand er af willen. Als je zoiets wilt zien, kun je misschien series gaan kijken waar mensen opengesneden worden?

Sterkte,

xxx Lea

Reputatie 4
Badge +1

Ellooo :D

Dat is heel normaal iedereen heeft wel eens rare gedachtes, maar als dit vaker gebeurd en je voelt dat de gedachtes sterker worden is het het beste om dit te vertellen aan een persoon die je vertrouwd, want af en toe heb ik nog ergere gedachtes ik praat er met een psycholoog over. En nu gaat het wat beter met me maar zit er hier meer aan vast? word je gepest is er wat ergs gebeurd recent etc. want zulke dingen kunnen je gedachtes ook trigeren nou ik hoop dat me reactie je hielp!

 

xxx Twixy C:

Reputatie 4
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

you're not alone 😘

Reputatie 7
Badge +15

Bestpreek dit als de gedachten erger worden, 

maar voor nu, ga bijvoorbeeld grey’s anatomy

 kijken, iedereen heeft weleens gekke fases😅

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

-onnodige quotes verwijderd-

Ps. grey’ s anatomy staat op videoland en disnep+, maar je kan natuurlijk ook iets anders kijken 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +19

over nadenken kan, niks mis met benieuwd naar iets zijn. Als je er maar niet naar handeld.

Reputatie 4
Badge +1

@jaivy jij bent echt overal 😂

 

Reputatie 7
Badge +19

@jaivy jij bent echt overal 😂

 

Wat bedoel je?

Reputatie 7
Badge +15

@jaivy , ik denk dat hij bedoelt dat je op bijna elk topic staat/hebt gereageerd!

 

toch!? Als het noet goed zeg @twixy_love zeg het dan…

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer