ik wil dood

  • 13 November 2018
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
mijn moeder slaat me als het haar niet bevalt. ik moest mijn jas aandoen om ff iets weg te gooien in de vuilnisbak naast de deur. dat wou ik niet en ze pakte me helemaal in de houdgreep en kneep mijn keel dicht. ik had haar een blauwe plek geslagen. omdat ik niet wil dat ze me aanraakt wat ik al meerdere keren heb gezegd. mijn broertje schiet op me met die klxte nerf geweertjes en dat staat mijn moeder nog toe ook. ik wil het niet meer. ik wil liever dood. ik weet dat iedereen alleen maar reageert op die sex dingen, maar kan er alsjeblieft iemand reageren... ik weet niet meer wat ik meot doen..

3 reacties

Wow!!!

Ga alsjeblieft naar de huisarts en praat e rover die kan jou in deeze heftige situatie het beste helpen.

Ondertussen probeer rust te vinden door je aftesluiten met games muziek en je passie

Ik vind dit echt erg om te hooren zeg😖

Suc6❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Geef niet op je bent het waard💕💕💕
Hoi

Erg heftig hoe het er bij jou thuis aan toe gaat. Zoals Sleepygirl zei, kan je dit delen met iemand die je vertrouwt. Het is niet ok dat jij thuis zo behandeld wordt, en met de nodige hulp kan je situatie beteren.

Bij de KinderTelefoon en 113 is er altijd iemand bereid naar je te luisteren. Je kan er anoniem je verhaal doen, en, als je dat wenst, doorverwezen worden naar verdere hulp.

Hoe gaat het intussen met jou?

Groetjes
Kenshin
Heyy,
Wat heftig om te horen dat je het zo moeilijk hebt.

Dat je moeder je slaat, is dat niet oké. Niet als je iets stoms heb gedaan, niet als ze boos is NOOIT. Ze mag haar eigen gevoelens niet op jou afgreageren. Ik zou je adviseren om er met iemand over te praten; mentor/ vrienden/ huisarts/ vertrouwenspersoon etc. Deze mensen kunnen je verder helpen en samen kunnen jullie bedenken wat je verder moet doen. Je kan ook altijd met de KT en veilig thuis bellen, ze hebben ervaring met dit soort situaties en zullen hun best doen om je te helpen.

Blijf er niet te lang alleen mee lopen!
sterkte!!

Reageer