Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik wil dood.

• 15 november 2013
  • 11 reacties
  • 918 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik  had 27 augutus met een jonn vekering 2 Maanden lang.
Ik kreeg opeens slechtere cijfers op school enso :$
Steeds vaker problemen ensoo...):
Maar ook thuis ik ben uit huis gezet mn moeder heeft zelf gezegd dat ze me moeder ni meer wil zijn..
Ze slaat me ook wel es . Ze is vaak chaggie you know,,,Tja das mooi klote voor mij want k ben tuurlijk de lul
Nu dat alles wel weer een beetje goedloopt lopen mensen ''Ex vrienden'' Allemaal te kutten *** ):

Het liefst wil ik echt dood in de HEL kan ik misschien nog wel een nieuw leven verdienen....
Maar miss weten jullie tips of iets, Want ik hou wel van de andere kant vn mijn fammilie en k wil heeeeell gag Actrice worden dat zijnde eingste redenen waarom ik zou willen blijven leven. En volgens mij denken sommige mensen ''Mijn mentor'' Echt dat ik gek ben opeens wil ze alemaal testjes laten doen...Omg!! Ej **** mijn leven. Niemand staat voor me klaar elke dagruzie overal..Waarom ben ik eingelijk op de wereld gekomen??

Groetjes Een Meisje Dat Weg Van Hier Wilt XMarit

11 reacties

Geen zelfmoord plegen!!
kan je niet naar iemand met wie je goed kan praten?

Heel veel sterkte

xxx me
Stay Strong
Met mijn fammilie ga ik sowieso niet praten Ik ga naar eene van der schoolpsycholoog. En de juf gaat me op allerlij dingen testen ofssiets Dankjewel! Zal ik doen! XMarit
Niet zelfmoord plegen , het kan ooit wel goed komen . eerst wilde ik ook zelfmoord plegen en ik mag mijn moeder ook niet dus woon ik nu ben mijn vader
Haha net als ik , ik wil ook actrice worden en ik kan zingen 
Door muziek voel ik me beter.
Net zo asl iedereen zegt niet moord plegen!
Als je je op school herpakt lukt het wel.
Dan heb je al 1 probleem minder.
Ik had eerst ook met een vak slechte punten en dacht dat ik het jaar niet ging halen maarnu heb ik weer de punten ingehaald :)
En kan je niet naar een van je vriendinnen gaan en daar blijven slapen. (in het weekend natuurlijk)
Dan ben je van de drukte van thuis af en ben je een tijdje vrij.

Alvast veel sterkte van:
Ook een opeloze jongen Belgian-Boy
HOI,
PLEASE PLEASE GEEN ZELFMOORD PLEGEN.
Het leven is er te mooi voor. Alleen dat zie je nu even niet.
Als je met me wilt praten en hulp dan moet je me maar even een berichtje sturen.
Ik was namelijk ook lange tijd heel depresief en wou ook dood.
Maar nu ben ik blij en niet dood.
Daar ben ik echt heeel erg blij om.
En ik weet ook dat jij een mooi leven zou kunnen krijgen.
Als je hulp nodig hebt ( ook voo randere mensen)
Ik ben er voor je.
xHelper2000
Hi Marit,

Wat ik vooral vind helpen bij denken aan zelfmoord is wat je allemaal gaat missen.
Bijvoorbeeld je broertje zusje of ouders,
De droombaan van je leven (Actrice voor jou !)

Vooral denken die mensen zijn gewoon jaloers op wat ik heb.

Als je aan dat soort dingen denkt komt het vooral goed en denk je minder gauw aan zelfmoord ;)

Gr. ReadTheDescription
pffftt... zelfmoord is een permanente oplossing voor een tijdelijke probleem. nooit zelfmoord plegen. het is arrogant, want je verlaat jouw familie, en ze gaan dan treuren enzo. dat wil je toch ook niet?
PLEEG GEEN ZELFMOORD! 

heb je geen vader meer bij wie kan wonen? of andere familie bij wie je kan wonen desnood je beste vrien/vriendin?
Door muziek voel ik me beter.
ik ook net als jij

Reageer