Ik werd getikt en geduwd door een vrouw

  • 1 February 2018
  • 11 reacties
  • 519 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen van de Kindertelefoon Forum!
Ik stapte uit de tram, samen met een vrouw
Wij noemen haar voor deze topic Malika
Dus ik stapte uit de tram samen met Malika en zij ging linksafslaan maar ik ging rechtafslaan.
Opeens begonnen we tegenelkaar te kleven omdat wij allebei de tegenovergestelde kant opgingen.
Maar toen werd Malika boos op mij en aggresief en gaf mij daarna een stevige tik op mijn buik
Daar bleef het niet bij.
Ze duwde mij hard weg.
Toen werd ik boos.
Ik wou haar uitschelden maar ik heb het niet gedaan.
Ik heb het meteen met mijn moeder daarover gebeld.
Ik ben morgen ook met Malika in de tram maar ik wil geen problemen met haar.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?

11 reacties

Met rust laten, er van uitgaande dat dit een incident was. Mocht zij gaan provoceren, met rust laten. Mocht zij ondanks dit fysiek geweld vertoond worden door de persoon, met gepast geweld zelfverdediging verrichten.
Hoi!

Ik weet dit niet zeker, maar ik vermoed dat Malika het niet fijn vond dat je haar aanraakte. Misschien had ze een zware dag achter de rug en was ze wat prikkelbaar. Ze kan gedacht hebben dat jij haar met opzet aangeraakt hebt, alsof je slechte bedoelingen had. Dit was waarschijnlijk niet jouw bedoeling, en dat mag je haar zeggen. Ken jij Malika goed? Als je haar morgen ziet op de tram, kun je haar uitleggen dat wat er gisteren gebeurd was een misverstand was, en dat je niet wilt dat ze zich niet op haar gemak voelt bij jou.

Groetjes
x
Het was in de ochtend
Deze week was het raak, İk ging rechts afslaan en toen ging Malika mij bewust een duw met haar arm.
İk heb het meteen met de docent erover gehad en ze zei dat ik een met Malika moest gaan praten over haar gedrag want mijn docent vindt dit niet normaam
Maar er is opeens iets veranderd, haar man reist voortaan met haar mee en hij is echt een grote type.
Maar er is opeens iets veranderd, haar man reist voortaan met de kinderen mee en hij is echt een grote type.
sinds haar man meer reist gebeurd het nog steeds want ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn zal voelen.
Je docent heeft gelijk. Dat Malika jou zomaar een duw geeft, mag niet. Probeer met haar te praten, maar zoek geen ruzie.

Reageer