Ik maak me zorgen over de schuin-achterburen, wat te doen?

  • 10 August 2015
  • 6 reacties
  • 457 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Ik heb schuine achterburen waar het volgens mij niet helemaal goed gaat.
Nou heb ik de vraag wat kan ik het beste doen, moet ik het laten rusten of moet ik aan de bel trekken enzo ja bij wie.
Groetjes

6 reacties

Hai,

Je kan altijd huishoudelijk geweld melden bij de politie, dit kan op het nummer 0900-8844 of bij noodgevallen 112.
Zou ik misschien mogen weten wat er allemaal gebeurt?

x Doge
Hallo Doge,
Je hoort het kind eerst tot 1 s'nachts huilen dan hoor je de vader schreeuwen hoorde ik een klets van slaan en toen was het dood stil.

xNRtje
Als je weer 's nachts een kind hoort huilen en een vader hoort schreeuwen dan gewoon 112 bellen. Komt de politie even een kijkje nemen en mochten ze dan daadwerkelijk iets aantreffen wat niet hoort zullen ze daar direct actie op ondernemen. Mocht het niks zijn dan gaan ze gewoon weer verder, ze komen liever te vaak voor niks dan te weinig!
Reputatie 2
Badge +17
Eerst zeggen tegen je ouders! Die bepalen dan wel of het handig is om iets te bellen of dat het 'vals alarm' is. Het komt denk ik ook iets serieuzer over als een volwassene belt naar de politie voor zo iets. 
Beste NRtje,
Als je je zorgen maakt om iemand waarbij je huiselijk geweld vermoed kun je contact opnemen met Veiligthuis.
Aan hen kun je je verhaal kwijt en vragen stellen. Zij kunnen je verder helpen. Je kunt hen gratis bellen. Het telefoon nummer van veilig thuis is: 0800-2000
Je kunt ook even op hun website kijken:http://www.vooreenveiligthuis.nl/


Vriendelijke groet,
De Kindertelefoon

Wat naar! Waar baseer je dit op? Je kan met de kindertelefoon praten? 

Reageer