Iets gebeurt met een jongen op school dat ik niet wilde

• 24 september 2015
  • 2 reacties
  • 609 Bekeken

Hoi lezers, 

Ik had is een keer een nablijf uurtje op school, en dan moest ik dus schoonmaken ect. Ik ging toen naar een lokaal en daar stond dus een jongen die ook in mijn klas zat. Hij was toen 14 en ik 13. Hij is een allochtoon van marrokaanse afkomst.

Hij was best wel seksistisch maar dan op een rare manier. Soms begon hij dingen te zeggen zoals ''Ja, docent Kok vind jij wel lekker hé?'' 'en dan ook ''Ja, jij wilt die docent wel pijpen he?''. En ik vond die gedachte zo vies... dat is altijd maar een beetje sarcastisch mee begon te praten. Maar toen ik daar in het lokaal was ging hij er weer over beginnen... hij bedoelde alles als grapje maarja... ik zag het dus als een vervelend grapje. Uiteindelijk zat hij op een stoel en hij trok mij dus naar hem toe, dat wou ik geen eens en ik zei dat hij van mij af moest blijven... ik wou weggaan maar hij trok me op zijn schoot. Ik zei dat ik het niet wou en dat hij moest stoppen maar hij was sterker dan ik. Hij ging op me geilen en had een stijve. Uiteindelijk moest ik van hem in een bepaalde zit houding zitten en toen ik dat niet deed werd hij heel erg boos... Toen de bel ging mocht en gaan van hem... Ik heb geen seks met hem gehad maar hij duwde mij tegen zijn lul aan zodat hij een steve kreeg. Dit beeld gaat niet meer weg... En telkens als ik hem zie ontwijk ik hem. Ik voel me echt vies, okal is hij niet te ver gegaan. 

Niemand weet het... Ik heb het mijn moeder proberen uitteleggen soort van... maar toen op ouderavond met de hele klas ging ze me dus ondervragen welke jongen het was. Toen heb ik mijn moeder maar niks meer gezegd, en dat het niks voorstelde.., ze is er gelukkig nooit meer over begonnen.

2 reacties

Hoi,

Ik heb vroeger toen ik 15 was (ik ben nu 18) bijna het zelfde meegemaakt.
Ik moest ook nablijven. Na het nablijven ging ik naar het fietsenhok. Daar was een jongen, hij was groter dan ik, maar weet niet of hij ouder was dan ik. Misschien was hij ook 15 of 16.
Hij drukte zijn mond om mijn mond en pakte mijn borsten over mijn trui heen.
Ik verstijfde. Daarna zei ik wacht (waarom ik dat zei en geen stop weet ik niet)
Hij stopte wel. De congerge kwam eraan en hij was ineens weg.

Heel mijn verdere schooltijd meet ik die plek. Als ik weer moest nablijven, durfte ik niet goed naar het fietsenhok te lopen.
Ik heb het niemand verteld toen. Omdat ik dacht het is niet erg, want het was geen echte seks.
Pas toen ik van school afging heb ik het iemand verteld.

Weet je wat me gezegd is?!!
Dit was aanranding!!! Jij hebt ook aanranding meegemaakt!!!
Aanranding is bestasten zonder seks.
En dat is ook erg. Dit mag je zelfs bij de politie aangegeven!!!

Die jongen bij mij en bij jou, zijn te ver gegaan! Ze hebben ons aangerand!

Doe niet netals ik deed, het tegen niemand zeggen!
Zeg het tegen iemand!
Want echt, ik heb er 3 jaar mee gezeten op school.
Bij jou gaan die gevoelens ook niet weg.
Die klootzak was fout! Heeft jou aangerand!!
Kies iemand om het tegen te zeggen, die je vertrouwd!
Een vriendin,lerares,leraar,decaan enz. Of zelfs de politie!!!
Heel veel succes
ehm zoals uiltje al zei: vertel het tegen iemand! ik zou niet meteen naar de politie gaan maar ff langs mentortje misschien??
laat je nog even weten wat je hebt gedaan?
succes!
xx hartjefoood

Reageer