Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

huiselijkgeweld

mijn vader en broer hebben een paar jaar geleden een vrezelijke ruzie gehad,
voor mijn ogen sloegen ze elkaar neer en ik zag het bloed stromen, mijn moeder deed haar best ze uitelkaar te houden maar het lukte niet,
het is goed gekomen, mijn vaders hoofd is gehecht en mijn broer woont weer bij ons,
maar het gaat weer vrezelijk mis,
mijn vader zei de vorige keer tegen mijn moeder dat hij haar de volgende keer eerst zou vermoordden dan mijn broer, en dan mij ..
ik ben bang want het komt weer , de ruzies zijn er weer en de bom staat op barstten , mijn moeder vertelde mij net dat als ik geschreeuw hoorde, klappen;
112 bellen & vluchten met mijn broer.. maar ik kan mijn moeder niet achterlaten, ik blijf.. maar ik heb hulp nodig..
ik kan niet slapen ik ben té bang, mijn vader moet psychische hulp, nu .. wat kan ik doen ?

14 reacties

Bel 112.
Alsjeblieft, ik zou niet willen dat jou iets overkomt.
Vertel je moeder dat je ze gaat bellen.
ik wil het wel.. maar ik ben bang dat hij boos word..
ik voel me zo machteloos..
Je bent niet machteloos, hij wordt toch wel boos.
Je hebt nu een keuze, je kunt met je broer en je moeder weggaan. Of hier blijven en in gevaar zijn. Er zijn genoeg plaatsen in Nederland waar je naartoe kan. En, is er een reden waarom je vader zo doet? Misschien kun je er eerst over praten voordat jij jezelf en je familie in veiligheid brengt. Ik sta achter je,
hij is buitenlands.. maar ik heb geen idee hij is gek denk ik..
maar ik wil niet weg van mijn leven, ik ben mn hele leven gepest en het gaat eindelijk goed, vriendinnen, vriendje, als ik ineens weg moet dan ben ik helemaal alleen..
dit klinkt heel egoistisch. maar mijn moeder heeft ook geen werk en geld, ze heeft een rugziekte, zoals hernias enzo, en tjaa wat moet je dan ? zonder geld..
Heb je verder geen familie via je moeders kant waar je naartoe kan?
ja .. daar had ik nog niet over na geedacht.. wauw.. 
sorry ik heb echt in de war nu..
de vorige keer was ik jong toen mijn moeder schreeuwde bel 112 , 
ik deed niks, ik kon niks doen ik kon me niet bewegen.. alsof ik vast gespijkerd stond..
Misschien was je moeder wel heel erg in paniek en was het niet nodig geweest. Maar vraag je moeder er eens over? Misschien kan je naar een tante of naar een opa. Dan zijn jullie in ieder geval veilig, later kunnen jullie de politie of iemand anders over je vader informeren. 
nou, mijn vader en broer lachen  bloedend op de grond omdat ze elkaar aan het afslachten waren.. letterlijk.. ik zal hulp zoeken.. en mijn moeder vragen of ze asjeblieft mee wil naar de politie.. thanksx
Graag gedaan, je kan me altijd een berichtje sturen.

Bel 112.
Alsjeblieft, ik zou niet willen dat jou iets overkomt.
Vertel je moeder dat je ze gaat bellen.

ik wil het wel.. maar ik ben bang dat hij boos word..
ik voel me zo machteloos..

heey, het is belangrijk dat dit gaat veranderen,,
Dan wordt hij maar boos, als ze bij jullie zijn kan hij jou of je broer of moeder niks meer doen,

xx
hey,

vind het heel goed dat je hulp gaat zoeken. die hebben jullie echt nodig.
hoop voor jou dat alles snel weer goed verloopt. heel veel sterkte
hoi..
waarschijnlijk zal mijn vader morgen wel flippen,
gelukkig weten al een hele boel dit..
en ik hoop echt dat ze gaan scheiden, mijn moeder wil het heelvaak maar zet nooit door omdat ze teveel aan ons denkt...
ik zal morgen plaatsen wat er gebeurt is.. als dat kan.
xxxx
heey,
isgoed, sterkte :rolleyes:

xxx
Heey

Misschien kun je met een psycholoog gaan praten zonder dat je ouders het weten. Ik denk wel dat je dat aan kunt geven(dat je ouders er niks van weten) en die mensen kunnen misschien wel wat doen zonder dat hij dat merkt.

succes ermee.

xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen