Vraag

Huiselijk geweld verhaal

  • 8 May 2018
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Voor drama heb ik de opdracht gekregen om een monoloog te schrijven over huiselijk geweld. Dit is dus eigenlijk een verhaal die ik vertel alsof ik zelf in die situatie zit. Ik weet alleen niet veel hier vanaf. Ik denk dat veel mensen er vooroordelen hebben, maar het in werkelijkheid anders voelt/is.

Hier mijn vraag:
Zijn er kinderen die hun verhaal met mij willen delen over je ervaring met huiselijk geweld? Ik gebruik uiteraard jou verhaal niet, alleen ter inspiratie. Voor iedereen die dit wilt doen, ik ben je dan heel erg dankbaar!

Ik hoop dat iedereen due zoiets naars meemaakt, in zichzelf kan blijven geloven. Onthou: als jij niet in jezelf gelooft, wie gelooft jou dan? Sterkste&een dikke knuffel?

Dit topic is gesloten

3 reacties

Hoi,

Het lijkt me een mooie opdracht om te maken, maar volgens mij is deze oproep niet toegestaan volgens de forumregels:

Zie forumregel 8b:
8b. Oproepen voor enquĂȘtes, onderzoeken of werkstukken zijn niet toegestaan.

Maar dat moet de Kindertelefoon even bepalen denk ik.

Gelukkig heeft het forum een zoekfunctie waarmee je zelf op zoek kunt gaan naar berichten van mensen die in een situatie met huiselijk geweld zitten/hebben gezeten. Dus dat zou ik als ik jou was sowieso doen, ongeacht of dit topic dus ik toegestaan of niet.

Gr. Pin
Ik heb meerdere topics over het huiselijk geweld bij mij gemaakt.
Misschien kan je er een lezen.

Xx Alli
Van mij mag je me gehele verhaal erover weten, laat maar weten!