Vraag

huiselijk geweld bij mijn vriend

  • 2 May 2022
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

Badge

Ik heb nu ongeveer 6 maanden met mijn vriendje en kom graag bij hem thuis.

Vanmiddag appte hij me en zei dat zijn vader hem slaat als hij boos word. Ik mag het aan niemand vertellen zei hij. Ik heb hem meteen gebeld en veel vragen gesteld. Zij vader kwam op dat moment binnen en hij hing op. Nadat hij had opgehangen appte hij me dat hij weg wil uit zijn huis maar dat het niet kan. Hij voelt zich onveilig bij zijn vader en was heel angstig toen hij hem met een mes zag lopen.

Ik wil hem heel graag helpen maar weet niet hoe heeft iemand tips?


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Omg dit is echt heel erg heftig en ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt. Ik zou je zo graag willen helpen maar ik weet ook niet prc hoe 

Badge

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

ja, ik ben er zelf ook van geschokken ik weet alleen niet helemaal de ernst van de situatie want zijn vader klusde toen hij dat mes vasthad enz:(

Reputatie 1
Badge

Oh misschien kan je hem meer vragen stellen en als hij echt super graag uit huis wil dan dan is er een website weet helaas niet meer prc welke maar dan word hij uit huis geplaatst maar ik weet ook niet of hij dat wilt

Reputatie 5
Badge +4

Ik voel soms ook niet fijn thuis. Maar niet zo heftig als bij jou vriendje maar ik weet niet of hij naar buiten mag? Om even tot rust te komen van de situatie als hij dat wilt. Verder weet ik geen oplossing voor nu 

Ik wens jou en je vriend succes en jullie kunnen het!

Groetjes!!!

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

 

Wat goed dat jullie meedenken! Echter, er is geen website zoals Lieke.cs zegt via welke je uit huis geplaatst kunt worden. Een uithuisplaatsing gaat niet zo gemakkelijk. Je kunt bij een moeilijke thuissituatie wel altijd bellen of chatten met Veilig Thuis, 24 uur per dag. Het telefoonnummer is 0800-2000. Maar bellen of chatten kan natuurlijk ook altijd met de Kindertelefoon.

Groetjes,


Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +15

Hoe gaat het nu 

x, 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

@Britta , je kan toch niet ALTIJD chatten, s’ avonds en s’ ochtends( vroeg?)

 

groetjes

Mij_Niet_Gezien  

Reageer