Huiselijk geweld

  • 2 January 2023
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Badge

Hoi ik ben lieve (niet mijn  echte naam) een meisje van 13, 

 

ik ben het gewend om geslagen te worden wanneer ik iets fout heb gedaan, me moeder slaat me dan namelijk meestal 1 of 2 keer. vandaag was het extreem me moeder kwam erachter dat ik lucifers had op mijn kamer om een kaars aan te steken. dat vond ze niet normaal. ik kwam naar beneden en ze eindigde het gesprek en begon tekeer te gaan, ze kneep me in me arm en knie en gooide me op de bank om me heel vaak te slaan.  daarna kneep ze me hard en trok ze aan mn haren,  zo ver is het nog nooit gekomen en ik weet net wat ik moet doen.  is het mijn eigen schuld of??


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Nee, het is niet jouw schuld. Dat je moeder je slaat is niet normaal, wat de reden ook is. Misschien kun je eens bellen met de KT (0800-0432) of je kan bellen naar Veilig Thuis (0800-2000), dat is het meldpunt voor huiselijk geweld en kindermishandeling.

Reputatie 7
Badge +15

Hoi! 
nee, dit is zeker NIET normaal, en ook NIET jou schuld! 
 

ga eens bellen/chatten www.kindertelefoon.nl.    Of met www.veiligthuis.nl.    
 

want kindermishandeling, dat is niet normaal, en moet STOPPEN! 
 

groetjes 

Wen hou ons op de hoogte! 
groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Hoi meisje. Volg de raad van @tim16  en @Mij_niet_gezien  maar gauw op lieverd want dit is dus echt niet goed! Vraag hulp en advies.  Ik zou je zo willen helpen meis. Bel die nummers!  Laat je helpen en je moeder ook.  Pas op jezelf! 

Sjammetje xxxxxx

Badge

Hey

Dit is zeker niet normaal!! Natuurlijk is het niet jou schuld. Heb je niet iemand met wie je erover kan praten? Anders kan je ook maar veilig thuis bellen

Je bent sterker dan dat je denkt!!

Xxx

Reageer