Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

hoi iemand moet me helpen ze willen me vermoorden

• 6 augustus 2013
  • 14 reacties
  • 1494 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik jaycee iemand moet me echt helpen heb alles al geprobeerd op instructie van een vader van een vriendin de politie gebeld eerst m en toen 112 niemand wil iets doen ik heb 2 vriendinen die zich er in mengen s en m die willen verkomen dat het helemaal uit de klouwen loopt ze dreigen me te vermoorden ik ben bang voel me kut echt ik haat het ze blijven maar dreigen iemand tips doe het please snel wand ik meen het zie geen uit weg meer

14 reacties

Ga het tegen je ouder zeggen, niet je nichtje.. wat gaat zou zei doen dan?
Je hebt hier op het forum een aantal keer gezegd dat je vader bij de politie werkt. Waarom moet je dan nog 112 bellen?

Ik vind trouwens het advies om een mes mee te nemen helemaal niet verstandig. Het geeft misschien een veiliger gevoel maar wanneer je een wapen bij je hebt ben je ook geneigd om het te snel te gebruiken. Het is daarnaast ook strafbaar en ik denk zeker dat paris haar vader het ook niet aan zal raden, want die werkt immers bij de politie.
Bij scouting loop je niet over straat  met de intentie om je te verdedigen met een mes.

Maar, je vader werkt toch bij de politie. Waarom moest je dan 112 bellen? Hij kan je toch beter helpen.
Waarschijnlijk niet de beste tip van de wereld maar . Ga met een mes op straat het geeft je een veiliger gevoel.

daarbij het is waarschijnlijk pure bluf . Ze willen je dat gevoel geven dat je bang moet zijn. En anders loop je met andere mensen op straat in een groepje doen ze je niks ;)

HEEEL veel succes :))) (laat je niet gek maken)
Zeg het tegen je ouders. Ze zullen je wel hiermee helpen.
ga het me nichtje denk denk zegen
weet ik veel vertrouw haar heel erg
dus als je op scoting bij je ook ilegal bezig wand ik heb van me 5de tot me 12 de op scoting gezeten toen mocht ik altijd een mesje bij me hebben kijk niet zoon ding als ik op vakantie vast had in een winkel dat was een zwaart
ff plat gezegt die lul wil niks doen om dat ik op hyves facebook twitter zit echt grrr wat een klootzak
Vraag hulp aan je ouders. Zij kunnen je het beste helpen in dit soort situaties.
dat mes op straat is inderdaad niet de beste tip van de wereld maar als ze jou echt iets aan willen doen is het altijd handig
als er wat gebeurt niet meteen doodsteken ofzo ( misschien is dit geen goede reactie maar tog )
Wie willen jou vermoorden?
Wie willen je vermoorden?
Als je echt bang bent ga op kung fu en leer met wapenstokken vechten dan kan je haast overal een wapen vandaan halen.
(een tak ofzo) karate is by the way ook goed.
Vraag inderdaad om advies aan je ouders en zeker aan je vader als hij een agent is.
(of aan een collega van je vader)
Beetje raar verhaal dit, maar wie willen je vermoorden? En waarom?
Met een mes opzak voelt inderdaad stukken veiliger!

Reageer