Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hey help mij.

• 2 november 2013
  • 26 reacties
  • 1714 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het klinkt misschien dom,maar ik en mijn best vrienden zaten te skypen in de groep te bellen  ook met een pedo dat deden wij omdat we ons verveelde en lol wouden hebben met zijn tweeen maar ik weet dat het een pedo is omdat zijn profiel foto staat een oude man op en je merkt gewoon ook wat ie zegt hij zij toen ik clownfisch deed zo soort app maar is het niet echt maar soort hulp middel want je kan grappige stemmetjes doen dus ik deed met een zware stem en toen zij hij van je heb een geile stem julian en hij zij dat die ook nog met jonge mannen vaart wat ik niet geloof en hij heeft een vreemde naam post.ad en ook mijn vriend vroeg voor de grap kunnen wij langs komen bij jou en die pedo verheugde der gewoon op en die denkt dat ie ons als slachtoffer kan gebruiken enzo maar ik heb op mijn skype account niet staan waar ik echt woon en ook niet staan mijn leeftijd en ook geen echte profiel foto van mij zelf ik heb voor de grap van [pieter post maar die man zij ook dat ie bij de beurs werkt  wat ik ook niet geloof ik geloof niks van die ouwe rukker maar ik vond wel grappig maar toch ook wel eng want ik vraag mij af of ie toch kan onderhallen waar ik echt woon en wie ik persoonlijk ben enzo en dat ie mijn echte stem kan onderhallen enzo help mij a.u.b.Geef snelle reactie. maar wij gaan absoluut niet naar die man zo stom en dom ben ik en mijn vriend ook weer niet is allemaal voor de grap ook. maar is dit ook als  nog link gevaarlijk ook al heb je echt profiel foto niet en je heb dan ook niet staan je leeftijd en waar je echt woont enzo ? Alleen op facebook heb ik wel een profiel foto van mijn zelf dus op google staat er op.

26 reacties

Ik denk niet dat hij iets zou kunnen onderhalen ookal hebben deze rukkers meestal wel van die trucs
Ik denk niet dat hij iets zou kunnen onderhalen ookal hebben deze rukkers meestal wel van die trucs

Oke maar als ie trucie s heeft dan zal hij toch wel kunnen onderhallen?
Als jij op Skype geen echte gegevens op je profiel hebt staan is er 0% kans dat hij kan achterhalen waar jij woont, of hoe jij er echt uit ziet, of wie jij bent. Tenzij je dat (onbewust) tegen hem verteld hebt in een gesprek.
Als jij op Skype geen echte gegevens op je profiel hebt staan is er 0% kans dat hij kan achterhalen waar jij woont, of hoe jij er echt uit ziet, of wie jij bent. Tenzij je dat (onbewust) tegen hem verteld hebt in een gesprek.

Oke dus als  je echte naam op  der op heb staan op je account is dat dan ook geen gevaar? want dat heb ik wel en hoe weet je het nul koma nul kans is dat ie mij kan onderhallen wie ik ben en bij het gesprek heb ik mijn gegevens niet gezegd.
Zolang je alleen je voornaam op Skype hebt is het goed. Als je ook je achternaam erbij hebt dan zou je in principe al wat meer informatie kunnen krijgen. Die pedo is afhankelijk van de informatie die jij hem gegeven hebt. Hij kan via Skype niet andere informatie achterhalen. Dat is gewoon niet mogelijk.
- onnodige quote verwijderd-

Mijn achternaam stond er ook op en voornaam maar er zijn toch meedere mensen die de zelfde voor en achternaam hebben dus hoe kan ie dan meer infomatasie krijgen? d
Hij zou je voor + achternaam in kunnen typen op Google of op Facebook. Probeer het zelf eens en kijk dan of er resultaten komen die naar jouw profiel gaan.

Ja dat weet ik dus nu heb ik zeker een groot probleem? wat moet ik nu dan doen? maar bovendien hij weet mij naam alang want hij voegde mij zomaar toe en toen blokkeerde hij mij en nu heb ik weer geblockt maar help mij a.u.b
Als je op Facebook verder geen prive gegevens hebt staan, geen probleem. Heb je dat wel, verwijder ze dan zo snel mogelijk. Ik zou me niet druk maken en het proberen te vergeten. Dat je hem hebt geblokt is al heel goed! Laat hem lekker geblokkeerd en reageer niet meer op de berichten die hij stuurt. Mocht het ooooooit zo zijn (kans lijkt mij heel heel heel erg klein) dat hij bij je voor de deur staat, dan bel je gewoon lekker 112 en nemen ze die viezerik mee. 🙂

Haha ja.
is goed maar ik heb overal eigenlijk een andere plaats gedaan en niet waar ik woon dus dan maakt het niet uit dat ie mijn foto ziet toch?
Inderdaad! Zolang ie je echte woonplaats niet weet is er niets aan de hand.

Maar op facebook waar ik dus wel mijn profiel foto ziet waaqr ik der op sta daar  op had ik ook een vaage persoon die heet tim rakker die leek mij wel een pedo omdat hij een hele gore foto stuurde een piemel met blauwe balen dat is toch overduidelijk een pedofiel ?  bij mij staat niet mijn echte woon plaats wat ik vast had verteld? Maar hij had wel de woon plaats van mijn echte woon plaats en ook waar ik fittness maar kan hij dan niet iets met mijn profiel foto wat mee bereiken om zijn doel te bereiken zijn missie dat ie weet waar ik woon enzo of kunnen ze dat echt niet zonder dat ik mijn gevens vertel of op mijn account heb staan?  staat alleen mijn leeftijd wat real is de reale leeftijd en  voor de rest nep.Maar het leek geen pedo op de foto want er was zo foto met zo jonge jongen met een meid van 16 of 17 of 18 ik denk achtien of zo je kan hem bekijken zijn profiel foto als ie real is or not real maar  ik heb hem gelukkig kunnen blokeeren wat ik heb gedaan en aangeven en dan nam weer zo account met tim bakker die tweede viese rukker of die stomme chiopaat ik vind die echt zo ranzig en echt dat ik dit weer mee maak ik had iets doms gedaan bij een andere pedo ik had mij geslacht laten zien en wat er binnen zit maar toen dacht ik dat het een **** was en toen was ik niet zo slim als nu door een persoon van een spel die had mij uit gelegt dat het pedo s zijn als ze zich zelf niet laten zien op de cam.Dus ik ben blij dat ik ze te slim af kan zijn.

Hey johanen ik heb een andere idee ik heb een nieuwe account aan gemaakt op skype zonder mijn echte naam en ik heb ook Amsterdaam gewoon gezet en Hij zal mijn leeftijd niet zien en dan wou ik weer met zo vervormde stem helieum stem of is dat niet handig ? Maar mijn beste vriend waar ik mee in de groep ging samen met die ouwe lulle trekker toen zij mijn vriend gister buiten de groep van dat hij dom is die ouwe lulle trekker omdat ie niet in de gaten heeft dat mijn stem is vervormd toen  omdat ie zij dat ik geile stem had.En ik kan nog meer stemmen doen hoor baby stem en robot maar met die twee stemmen hoor je mij niet goed en ik heb eho en alien en vrouw maar volgens mijn vriend is een neger stem en \eingen die allemaal en snelle stem en langzaame stem welke zal ik dan better gebruiken de helieum of de vrouwe of die neger stem?
Hey, goed van je dat je een nieuw account hebt gemaakt met zo min mogelijk persoonlijke informatie. Dat is altijd handig 😉. Wat betreft die stem moet je helemaal zelf weten, maar in ieder geval goed dat je een vervormer hebt!
Hey, goed van je dat je een nieuw account hebt gemaakt met zo min mogelijk persoonlijke informatie. Dat is altijd handig 😉. Wat betreft die stem moet je helemaal zelf weten, maar in ieder geval goed dat je een vervormer hebt!

Hey johan.
ik kan geen neppe vervormde stem niet meer doen ik had die pedo gisteren nog gesproken hij zegt echt viese grappige dingen hij denkt werkelijk dat ik met mijn vrienden naar hem komt hahahaha echt zo dom.Maar ik had gisteren dus met hem gesproken met mijn normale stem,Maar het is toch niet erg als hij mijn normale stem hoort want die app is gestopt hopelijk niet voor altijd maar kan hem niet meer doen die vermvorde stem en bijvoorbeeld ik heb een pedo voor mijn voor deur wat moet ik dan doen?

Groetjes van ikwordgek. XD
Weet jij misschien wat ik aan hem kan stellen of antwoorden als ie zeg waarneer komen jullie ofzo wat en hoe kan ik hem bezig houden met het gesprek en dat ik met mijn vriend hem voor lang hem kan voor de gek houden weet je door hoe ik dat kan wat ik moet zeggen vragen? want hij vraaagt of wij kunnen komen maar ik kan niet steeds zeggen nee ik kan niet vawegen huiswerk dat kan ik maar 1 x keer doen in de week ofzo of maand maar weet jij een andere smoesje om het lang vol te houden om lol te blijfen hebben met hem?Maar hij zegt ook telkens iets over Amstelveen waar mijn vriend woont maar hij zij tegen die rukker dat hij in Amsterdam woont en mijn vriend heeft perongeluk zijn woon plaats op zijn account gezet maar ik zie dat niet op zijn account als ik op mijn account zit maar dan zou die ouwe viese rukker dan ook niet moeten zien hij word echt steeds erger hij vroegt aan mij en mijn vriend of wij met onze met ons zelf speeld haha mijn vriend zij momenteel niet haha die viese vraag maar hij is ook wel boeiend hij zegt zulke saai bverhaalen of het je opa is of een history man is ofzo maar weet je een antwoord dan hoor ik dat graag snel.
Heeee !
Dit probleem herken ik ook:
Een aantal maanden geleden zaten ik en mijn vriendin ons ook ontzettend te vervelen, en deden we dit ook.

Verwijder als eerst gewoon die pedo. ( Wat je waarschijnlijk allang gedaan hebt)
En probeer heel veel gegevens te wissen: Verzin een nickname, of probeer gewoon heel het account te wissen.
Praat verder NOOIT meer met hem, wat niet meer kan als je hem als contact hebt verwijderd.
Maak ook een nieuw account aan, zodat je sws niet meer door HEM gebeld kan worden op skype.

Hij kan waarschijnlijk niet meer aan je gegevens komen, dus ben daar niet bang voor.
Als je toch last van hem blijft houden, zal ik er echt met een vertrouwingspersoon over praten,
Hoe moeilijk het soms ook kan zijn.

Heel veel succes en sterkte nog !!
xOnbekendjeee.
Hey dat heb ik gedaan mar kan jij mij misschien helpen hoe lang dat ik hem voor altijd voor de gek kan houden want hij vraagt altijd om langs te komen maar dan zeg ik nee ik heb het te druk met school en dan zegt het heeft geen haast maar kan ik dit huberhaut wel lang vol houden?Heb jij dit lang vol gehouden of heb je nog steeds contact met hem?Zou ik misschien zijn skype naam hebben of mag je dat van de kindertelefoon niet ? Maar deze pedo is echt kapot dom dat ie een foto zet van zich zelf want het een foto van een ouwe man haha maar hoe kan ik hem lang bezig houden wat moet ik dan zeggen want ik ben altijd stil tenzij hij wat vraagt.
hou kan ik dit voor altijd blijfen houden dat ik hem voor de gek hou hij vraagt telekens kan je langs komen maar weet jij een oplossing wat ik kan zeggen wat het niet verpest en dat ie ons niet door heeft? en mag ik misschien de skypenaam van jou pedo want als deze off is wil ik namelijk een nieuwe.Of weet je waar pedo te vinden zijn op welke site?
Euhh ... wat jij doet is nu gewoon uitlokken en treiteren van deze mensen. Ik weet niet of dat nou wel zo verstandig is. Je moet gewoon geen contact hebben met deze mensen.

Blijkbaar doe je dat wel, dus dan zijn de gevolgen ook voor jou en moet je hier niet om hulp komen vragen als het fout gaat ...
Heee,, 
Sorry voor de late reactie; heb weinig meer op mn account gezeten.
Bij mij & mijn bff gebeurde dit niet: Hij vroeg er gewoon niet om.

Mijn antwoord op je vraag:
Ja, houd dit vooral vol. Maar nog belangrijker: NEGEER HEM !!
Het is al niet goed dat je nog op hem reageert. Wis je account als dat kan.

Geen smoesjes verzinnen en hem negeren, ik heb dan ook gedaan en nooit 
Geen last meer van  hem gehad. Als het niet lukt, zeg da  duidelijk 'NEE, DAT WIL IK NIET'
Of: 'HOU OP!!'
Twas geen goed idee om dat te doen, maar ik zou gewoon zien dat hij geen privégegevens kan terugvinden
die man vreest ook voor zijn leven. dus waarom zou hij je opzoeken??

hij denkt dat jullie hem niet doorhebben dus laat het rusten en blokkeer hem.

einde van het probleem!

stel je voor erg gebeurt iets, wat ik me niet kan voorstellen, hup naar de politie!
DOE DIT NOOOOOOOOOOIT MEER.
Want als iemand je skypenaam heeft en jij bent online kan hij je ip-adres krijgen en daarmee je locatie achterhalen.
Ik heb dit een keer geprobeerd bij een vriend van mij (ik wist al waar hij woont) en get wekte, skype is extreem gevaarlijk om dit soort redenen.
hey,

Ik snap hoeveel zorgen je hierover maakt! Tuurlijk, het was niet slim, 
maar dat heb je nu al vaak genoeg gehoord!! Je bent jong en bent bezig met experimenteren.

Maar nu naar je probleem, er zijn inderdaad trucjes en mensen kunnen hacken om meer informatie te krijgen.
Maar het is een oude man 🙂 Ik denk niet dat hij zo slim is in hacken enzo 😉.
Het beste wat je kunt doen is gewoon deze man blokkeren en nooit meer erover na te denken.

Je kunt de volgende keer op omegle gaan, zonder iets van lichaam te laten zien, dat is ook erg spannend.
Je chat daar dus met allerlei strangers, erg leuk, en handiger dan skype ;) 

Xx
Tina

Reageer