Heel agressief
A
Ik ben een jongen van 15 en ik ben de laatste tijd heel agressief, ik sla de hele tijd tegen muren aan zo erg dat mijn knokkels bijna altijd bloeden. Ik sla me zelf ook vaak. Vaak ben ik heel rustig maar dan word ik ineens mega boos en dan ga ik (onschuldige) mensen slaan en dat haat ik echt. Niemand wil op school naast mij zitten en dat snap ik wel. Als ik een woede aanval krijg kan ik het me bijna nooit meer herrineren. Ik heb de laatste tijd al veel mensen pijn gedaan en zelfs 2 keer botten gebroken. Soms word ik zo boos dat ik door een raam sla en dat heel mijn arm open ligt. Ik denk echt dat ik gestoord ben en volgensmij denkt iedereen dat. Hebben meer mensen dit gehad of weet iemand wat ik er aan kan doen?
A
Sorry ik zou het niet weten
A
Je bent denk ik wel een beetje gestoord
A
... bakvis, niemand is normaal.
Do2n
Je kan een stressbal kopen waar je al je woede in kan stoppen of onder boksen gaan. Woede kan ook komen door je pubertijd of dat je geen goeie jeugd had. Als je iemand weer wilt slaan denk eerst waarom zou ik dat willen doen? En bijt op je kaken, wat ook helpt is aan andere dingen denken wat je vrolijk maakt en je woede weg krijgt. Ook moet je je zelf niet slaan! Je krijgt daar spijt van. Dus richt al je woede op iets anders wat niemand kwaat doet!
Hopelijk heb je er wat aan!
Do2n
Je kan een stressbal kopen waar je al je woede in kan stoppen of onder boksen gaan. Woede kan ook komen door je pubertijd of dat je geen goeie jeugd had. Als je iemand weer wilt slaan denk eerst waarom zou ik dat willen doen? En bijt op je kaken, wat ook helpt is aan andere dingen denken wat je vrolijk maakt en je woede weg krijgt. Ook moet je je zelf niet slaan! Je krijgt daar spijt van. Dus richt al je woede op iets anders wat niemand kwaat doet!
Hopelijk heb je er wat aan!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.