hee mensen,
Ik heb een vraagje, ik heb een leraar gehad (natuurkunde, scheikunde en techniek)
hij was wel aardig en begon aan me te zitten mijn schouders, armen enzo ook keek hij altijd naar mijn borsten, ik deed net alsof ik niks merkte, maar later heet hij aan mijn billen gezeten..
stel ik me nu aan? want het is nogal k**
handtastelijke leraar
A
A
Je niet aa..ik hou er ook niet zo van als (vooral) oudere jpngens/mannen aan me zitten
A
Nee je stelt je niet aan. Je onderschat het zelfs. Het is illegaal. Gezien het feit hij je leraar is, is ie ouder dan 18. Jij bent 14 (volgens je profiel dan). Vertel het aan iemand. Misschien hebben ook wel meer meisjes dit 'probleem' met hem.
A
Je stelt je absoluut niet aan.
Wat "klaaaar" (hopelijk genoeg a's)
zei, klopt. Het is illegaal en meer meisjes kunnen er last van hebben.
Het beste is om te praten met een
mentor/jaarlaagcoördinator/leraar die je vertrouwt. Hij mag dit niet doen!
Als je dit niet durft, probeer er met je ouders over te praten,
zij kunnen dit alsnog melden.
En anders met een ander familielid/ een volwassene die je vertrouwt.
Als je het niet meldt, gaat hij niet veranderen!
Succes, ik weet dat je het kunt! xxx
Wat "klaaaar" (hopelijk genoeg a's)
zei, klopt. Het is illegaal en meer meisjes kunnen er last van hebben.
Het beste is om te praten met een
mentor/jaarlaagcoördinator/leraar die je vertrouwt. Hij mag dit niet doen!
Als je dit niet durft, probeer er met je ouders over te praten,
zij kunnen dit alsnog melden.
En anders met een ander familielid/ een volwassene die je vertrouwt.
Als je het niet meldt, gaat hij niet veranderen!
Succes, ik weet dat je het kunt! xxx
A
heel erg bedankt ik ga er overnadenken ❤
A
Niet nadenken maar doen!
Hij is echt verkeerd bezig.
Hij is echt verkeerd bezig.
A
das pedofelie je mag daarmee naar de jeugdrechter gaan of de politie !!
A
hee mensen,
Ik heb een vraagje, ik heb een leraar gehad (natuurkunde, scheikunde en techniek)
hij was wel aardig en begon aan me te zitten mijn schouders, armen enzo ook keek hij altijd naar mijn borsten, ik deed net alsof ik niks merkte, maar later heet hij aan mijn billen gezeten..
stel ik me nu aan? want het is nogal k**
Nee je stelt je niet aan en ja dit moet je echt vertellen aan je vertrouwenspersoon.
A
Je stelt je echt niet aan! mijn biologie docent is ook zo iemand, dus ik weet hoe het is.
Ga naar je mentor, die man moet gewoon van je afbljiven.
En als hij dat nog niet doet, moet je het aan meer personen melden, het mag gewoon niet en jij hebt al het recht om het tegen andere mensen te zeggen.
XXXX
Ga naar je mentor, die man moet gewoon van je afbljiven.
En als hij dat nog niet doet, moet je het aan meer personen melden, het mag gewoon niet en jij hebt al het recht om het tegen andere mensen te zeggen.
XXXX
A
Hey!
Dat is écht niet aanstellen! Sterker nog .. je mag een klacht tegen die docent indienen want dit mag ábsoluut niet!
Als je dat nog een te grote stap vind (wat ik me voor zou kunnen stellen) kan je het er eens met je ouders over hebben? Anders met een vriendin, buurvrouw, familielid of iemand anders op school of die leraar zelf? Misschien kan je die leraar een mailtje sturen, zo hoef je het niet te schrijven. Misschien kan je dan in dat mailtje (of brief) zetten dat je het vervelend vind en of hij ermee wilt stoppen.
Liefs
Dat is écht niet aanstellen! Sterker nog .. je mag een klacht tegen die docent indienen want dit mag ábsoluut niet!
Als je dat nog een te grote stap vind (wat ik me voor zou kunnen stellen) kan je het er eens met je ouders over hebben? Anders met een vriendin, buurvrouw, familielid of iemand anders op school of die leraar zelf? Misschien kan je die leraar een mailtje sturen, zo hoef je het niet te schrijven. Misschien kan je dan in dat mailtje (of brief) zetten dat je het vervelend vind en of hij ermee wilt stoppen.
Liefs
A
Ik zou een klacht indienen bij een vertrouwenspersoon op je school, dit is namelijk strafbaar.
A
totaal geen aanstellerij.
hoop dat ej de moed kan vinden het je mentor/mentrix , vertrouwens te vertellen of in ieder geval je ouder (s).
sterkte en succes
hoop dat ej de moed kan vinden het je mentor/mentrix , vertrouwens te vertellen of in ieder geval je ouder (s).
sterkte en succes
A
negeer hem
A
vertrouwingspersoon, je ouders, of mentor/mentrix. Je stelt je niet aan, hij heeft geen recht het te doen.
A
je kan een klacht indienen of zelfs naar de politie stoppen! je onderschat wat hij doet
A
Deze reactie was in strijd met de forumregels en is verwijderd.
A
Ga naar de afdelingsleider!
A
hoi
mijn mentor doet zulke dingen ook ik weet ook nog steeds niet hoe hij het bedoeld ik negeer hem gewoon omdat ik niet echt tegen iemand durf te zeggen als ik jou was zou ik naar school stappen als je dat moeilijk vind net zoals ik vertel het dan eerst aan een goede vriendin dat heb ik ook al gedaan en het lugt echt op
xxx horsesaremylife13
mijn mentor doet zulke dingen ook ik weet ook nog steeds niet hoe hij het bedoeld ik negeer hem gewoon omdat ik niet echt tegen iemand durf te zeggen als ik jou was zou ik naar school stappen als je dat moeilijk vind net zoals ik vertel het dan eerst aan een goede vriendin dat heb ik ook al gedaan en het lugt echt op
xxx horsesaremylife13
A
Stap naar de politie
A
Je stelt je echt niet aan en je moet het echt tegen iemand zeggen. Ik had in de eerste klas ook zo'n docent en hij gaf biologie. Niemand van de andere docenten wisten dat, maar ook egt niemand durfde het te vertellen. Dus ik ook niet. Uiteindelijk is hij weggegaan, omdat hij een betere baan kreeg aangeboden, maar ik weet dus hoe lastig het is als je dit hebt om het te vertellen...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.