Vraag

Geweld voor niks

  • 22 May 2022
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik word op school weleens geschopt of geslagen door in jongen uit mijn klas. Ook pak hij soms  mijn spullen af of scheld hij mij uit. Ik voel me dan heel eenzaam om dat mijn vrienden ook vrienden zijn met hem en het dan eens zijn met hem. Wat moet ik doen?😥

 

Groetjes , bob (nep naam)


6 reacties

Badge

Heyy Bob,

Wat vervelend dat dit met je gebeurd ik snap dat dat heel moeilijk kan zijn! Denk er mee aan dat dit nooit jou schuld is, heb je het al is aangegeven bij een docent of bij je ouders? Ik weet dat er over praten spannend en soms ook moeilijk kan zijn maar dat kan een heel groot verschil maken. Zeggen je vrienden er wel is iets van? Ga er dan ook over na denken ook al is dat niet wat je wil horen zijn dat wel je vrienden?  Nogmaals dit is niet jou schuld en je moet je zeker daardoor ook niet veranderen. Denk er bij: durf je voor je zelf op te komen wat heel lastig kan zijn, misschien kan je een boekje nemen waar je al je gevoelens kwijt kan dat kan soms ook een hele opluchting zijn, en probeer er met iemand over te praten desnoods is het iemand op dit forum, of een bekende.

 

Ik hoop je hiermee een beetje mee geholpen te hebben en als er iets is kan je altijd contact op zoeken😘

 

Liefs te veel denken🌞

Reputatie 5
Badge +4

Je zou ervoor naar de politie kunnen gaan voor mishandeling

Wetboek van strafrecht artikel 300

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou naar je mentor ofzo gaan

Hoe gaat het nu met je? Waarom schopt en slaat hij je, heb je iets bij hem gedaan?

Badge

Hoe gaat het nu met je? Waarom schopt en slaat hij je, heb je iets bij hem gedaan?

Hoii,

Nee ik heb niks buj hem gedaan. Het gaaf nu goed met mij hij is voor nu gestopt met fisiek geweld, maar hij doet nu mzeggen dat ik eenvoeten fetiscn heb, dat ik gay ben maar ik ben hetro en hij zegt dat ik een pedo ben. Heel er bedankt voor al jullie reacties

Badge

Ik zou naar je mentor ofzo gaan

Ja maar die gaatban praten met allemaal van die hulpverleners of met mijn ouders en dat wil ik niet

Reageer