Vraag

geweld thuis

  • 7 November 2022
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 13 en ik ben gediagnosticeerd met faal en sociale angst maar mijn ouders 33 en 39 begrijpen dit niet goed en ze zeggen dat ik gewoon met mensen moet praten en sociaal zijn maar ik ben daar echt heel erg bang voor en ik haal ook slechte cijfers voor Duits wiskunde Frans en natuurkunde en ze worden dan heel erg boos en gaan schreeuwen en soms slaan ze me:( ik heb ook het gevoel dat ik vroeger werdt aangerand door mijn ouders ze kusten me altijd en raakte me aan en ik had al gezegd dat ik me daar oncomfortabel bij voel maar ze gingen nog steeds door ik ben echt heel bang voor ze en ik moet huilen als ze tegen mij schreeuwen en dan worden ze nog booser. Wat moet ik doen?! Ik voel me helemaal niet veilig in dit huishouden heeft iemand dit ook?! En heeft iemand tips??


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi William,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Je hebt echt hulp nodig dit is niet normaal 

Reputatie 3
Badge +2

Heyy, Ik ben ook geslagen door mijn ouders

Ik heb toen met de kindertelefoon gebeld… Zij hebben mij vervolgens goed geholpen.

Je kunt zelfs met de politie chatten als je dat nodig vind op:

vraaghetdepolitie.nl

Die chat is elke Dinsdag en Donderdag van: 19.00 uur tot 21.00 uur.

Toen ik hen heb gechat, hebben zij mij goed geholpen. Ik heb wat gesprekken gehad… En nu is er niks meer aan de hand.

IK RAAD JE DRINGEND AAN HETZELFDE TE DOEN

 

Groetjes,

Lucky Luke

Reputatie 3
Badge +2

Laat trouwens A.U.B weten wat je gaat doen en wat je situatie nu is!

Badge

hoi ja dus over mijn vorgige topic.

mijn thuis situatie is nu een stuk beter gelukig ik wordt minder geslagen

ik denk deels dat dit komt omdat mijn cijfers beter zijn.

ze begrijpen helaas mijn faalangst en sociale angst  helaas nog steeds niet

 

Badge

Haii

Ik zou alsnog iemand zoeken die jullie er misschien mee kan helpen en je ouders dit uit kan leggen. Ik denk dat als je de kindertelefoon belt zij daar wel mee willen helpen

Reageer