Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Geslagen of aanraken

• 10 maart 2017
  • 2 reacties
  • 1051 Bekeken

Hoi ben een mesisje 13.
Ik wordt vaak geslagen door mijn vader maar als ik niet geslagen wordt raakt hij me lichaam aan op plekke waar ik niet wil als ik er iets over zeg dat ik dat niet wil krijg ik er klappen voor ik ben nu bang voor jongens op school als ze me aanraken alles wat is gebeurt herhaalt zich vaak in mijn hoofd ik heb ook al 2 keer geprobeerd om zelf moord teplegen.
Ik weet niet wat ik moet doen heeft iemand en TIP?

2 reacties

Hoi!

Wat een heftige situatie 😞 Dit is niet normaal en het moet stoppen. Je vader mag je niet aanraken als jij dat niet wilt en hij mag je al helemaal niet slaan.
Kun je dit aan iemand vertellen? Een vriendin, een buurvrouw, een tante, een leraar, je mentor of misschien je moeder? Dit mag niet blijven doorgaan. Het beste kun je aangifte doen bij de politie, want dit is een serieuze zaak.
Ga zeker geen zelfmoord plegen, jij hebt niets verkeerds gedaan. Ookal voelt het nu niet zo, je kunt nog gelukkig worden, als je nu ingrijpt.

Heel veel succes! Hopelijk geraakt dit snel opgelost!
Groetjes
x
Ik zou vooral met je moeder erover praten! Want dit kan echt niet. Kijk ook bij de drinken of spullen of hij niks verkeerd inneem en als hij dat niet doet is hij enorm verkeerd zoal wel? Iemand melden zodat dat opgelost is. Vooral erover praten met vertrouwde familie.

Reageer