Vraag

Geslagen na school

• 3 October 2016
  • 6 reacties
  • 2719 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een jongen van 13 jaar. Ik werd op school vaak gepest door een groepje jongens. Op een keer werd ik zo boos dat ik één van de jongens een klap gaf. Daarna had ik een gesprek met de jongen en mijn mentor. Daar hadden de jongen en ik de hand geschud. Ik werd niet meer gepest maar na school ben ik al 2 keer geslagen door een groepje jongens die ik niet ken. En toen ik vroeg waarom ze dat doen zeiden ze: omdat jij de jongen een klap gaf slaan we je. Ik kan niets tegen de groepje jongens doen omdat ze wat groter zijn en omdat ze met vele zijn. Ik durf het ook niet aan mijn mentor te vertellen omdat ik dan denk dat het alleen maar erger wordt. Ik weet niet wat ik moet doen want als ik nu de school uitloop ben ik bang dat het nog een keer gebeurd en dat wil ik niet.

6 reacties

Laf van ze!

Zeg het toch tegen je mentor!!
Die angst moet je doorbreken, ik weet zeker dat er dan wat kan veranderen.
Als je mentor niet de goede persoon is om het tegen te zeggen, praat dan met iemand van thuis, een andere docent of een vriend.

Xx
Kikker
Wees niet bang! Laat nooit je angst aan je tegenstander zien. Lok ze expres bij een mentor ofzo die hun niet zien? Maar ik ben 1e jaars (ga nu naar 2 wel logisch xD) maar werd gepest door 3e jaars, ik deed een beetje mijn bek open steken wat ook een beetje dom was want ik was met een vriendin en hun met zijn 5jes 1 daarvan gooide bijna raak een blikje op mij.. maar toevallig kwam een leeraar voorbij en heb ik ze het verteld en aan mijn mentor zodat ze de volgende dag sorry moesten zeggen, de volgende dag zeiden ze gemenen dingen over mij en duwde mij een beetje en dat heb ik ook gezegd nu moesten ze nablijven omdat ze mij telkens irriteerde en nog eens handje schudden en moesten ze met hun mentor volgende dag over praten :3
Dus tip. Gewoon vertellen aan je mentor! Die doet er wel wat aan 😉
blijf voor jezelf opkomen als je gepest wordt maar probeer fysieke confrontaties altijd te vermijden. En inderdaad als dat groepje of de pesters je lastig vallen, haal er dan een volwassen persoon bij.
Hoi!!
Als je niks doet dan word het ook allen maar erger.
Ik zou tog naar je menor gaan want nu is het ook niet leuk en school moet een fijne plek zijn voor iedereen.
Of ga naar je vertrouwenspersoon toe die mag niks door zeggen tegen anderen.
Hed je dit al met je ouder er over gehad???

Gr angelv
Hey,
Ik raad aan om het aan je mentor te gaan.....
In principe kun je ook een stap verder gaan:
De politie
Ga naar een persoon die je vertrouwt, dat kan iedereen zijn, en zeg die persoon alles....
Veel sterke!

Reageer