Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

geslagen door broer

hallo ik heb een vriendinnetje die vaak geslagen wordt door haar broer van 21 zelf is ze 11 en durft ze er niks aan te doen ik wil haar graag helpen maar wat moet ik nu doen

alvast bedankt leslie

10 reacties

ze moet naar haar ouders of een vertrouwens persoon gaan
Lastig kan zoiets zijn hè. Die machteloosheid. Heb je het er al met haar over gehad? Misschien kun je inderdaad proberen tot haar door te dringen dat het echt niet goed is wat er gebeurt. Stel anders voor om samen naar een vertrouwenspersoon te gaan. Misschien durft ze dan wel?
hoi,

wat lief dat je je vriendin wilt helpen. ik vraag mij af weten haar ouders ervan?

zo nee is niet de eerste stap om je vriendin met hun te laten praten? misshcien met jou erbij als ze alleen niet durft?

daarna is een 2e stap misschien wel om naar vertrouwenspersoon te gaan...

het mag namelijk niet doorgaan.

succes
Vertel haar dat ze iemand in vertrouwen moet nemen die er iets aan kan doen, bijvoorbeeld haar ouders of mentor of andere familieleden
Het is niet normaal als haar broer haar vaak slaat!
het nadeel is dat haar ouders haar niet geloven omdat haar broer 21 is en volgens hun dat nooit zal doen
Slechte ouders dan, laat dat meisje het opnemen ofzo door een camera in de kamer te zetten
Ik zou zeggen; Als haar ouders het niet geloven, ga dan naar een vertrouwenspersoon op school. Is er trouwens geen ander familielid die miss. met haar ouders kan praten? Misschien geloofd een ander familielid het wel...
wat ontzettend stom dat haar ouders haar niet geloven.

ik hoop dat ze zoals anderen als zeggen dan bij vertrouwenspersoon terecht kan of bij ander familielid.
Misschien moet ze naar de politie gaan of naar een leraar of lerares
politie niet
daar word je meteen weer weg gestuurd
naar een leraar oke maar politie NEE

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen